Leuk topic! Wij zijn 25 januari....alweer 6 jaar samen (poeeh en ik ben pas 24 haha) We zijn nu dik 3 jaar getrouwd en in 2007 was ik zwanger van ons eerste kindje die ik helaas na 13 weken zwangerschap heb verloren en nu gelukkig weer zwanger
Wij zijn 7 jaar samen. We woonden al na enkele maanden samen en zijn tussentijds driekwart jaar uit elkaar geweest. Inmiddels een 2-jarige dochter en ruim een jaar nu een koopwoning. En ik hoop dat er ooit nog een huwelijksaanzoek komt
Samen geweest van 1988-1990 (jeugdliefde), toen elkaar uit het oog verloren door school, andere jongens.... In augustus 1994 zijn we elkaar weer tegengekomen tijdens het uitgaan en sindsdien dus weer samen. Inmiddels dus alweer dik 15 jaar waarvan 7 jaar getrouwd (2002) en samen 3 dochters. We zijn beiden 34 jaar oud.
Mijn vriend en ik zijn 15 januari 6 jaar samen, maar we kennen elkaar al een jaartje of 10/11. We waren eerst goede vrienden We wonen nu dik 4 jaar samen en verwachten ons tweede kindje.
Ken hem al vanaf baby af aan. Maar vond het zo'n sukkeltje! hij vond mij ook tien keer niets! Maar na een jaar of 19 kwamen we samen! haha. Nu dus bijna tien jaar... waarvan bijna drie getrouwd. Met ups and downs....
Wij zijn bijna 8 jaar samen en 1,5 jaar getrouwd en dat houden we nog heel lang vol zoals het er nu uitziet natuurlijk!
Wij zijn 2 jaar en 2 weken samen, echt kort nog dus. Ik ken 'm wel al een half jaar langer (hij was een goede vriend van de moeder van mijn oppaskindjes). Het is bij ons best raar gelopen, we hadden net 3 weken wat toen ik erachter kwam dat ik 5 weken (incl. die 2 weken extra) zwanger was. Ik was dus echt vanaf het hele begin van onze relatie zwanger. Gelukkig waren we 't er meteen over eens dat we 't kindje wilden houden en dat we 't samen zouden gaan proberen. Als het niet zou lukken zou hij mij wel blijven helpen. Maar het voelde wel meteen goed! Gelukkig is 't ook allemaal goed gekomen en zijn we dus nog steeds bij elkaar!
wij zijn nu 6,5jaar samen. (21juni 7 jaar) ik was 16 en leerde hem kennen op de camping. tis dus echt een vakantieliefje. hij woonde in Roosendaal, ik in Turnhout. 60km van elkaar verwijderd, gingen allebei nog naar school en hadden beide geen auto... ieder weekend moesten onze ouders over en weer rijden zodat wij elkaar konden zien! gelukkig zijn ze dat blijven doen. 1,5jaar laten heeft mijn vriend zijn rijbewijs gehaald en is hij elk weekend komen rijden om bij mij te blijven of mij op te halen... na 4 jaar zijn we gaan samen wonen (eerst allebei 1 jaar gewerkt en FLINK doorgespaard zodat we met mooie nieuwe meubels en alles erop en eraan konden starten! een paar maanden later al beslist dat we graag een kindje wilden... ik wilde dit al veel langer maar had alles al gepland, eerst werken en samenwonen en ff kijken of we wel goed kunnen samen leven en of we kunnen rondkomen.. allebei vast werk en pas dan kindjes... dus na een half jaar samenwonen bleek ik al zwanger te zijn mijn zoontje is nu 13maanden en krijgt een broertje of zusje ps. af en toe kan ik hem zijn nek omvringen maar 90% van de tijd zijn we nog 2 verliefde pubers 1 nadeel aan mijn ventje: die kan absoluut geen ruzie maken. ik loop hem verrot te schelden en hij zit rustig tv te kijken of te computeren grrrrrr razend word ik daarvan ruzie maken tegen een muur! ik zeg altijd, roep nou is terug, scheld me nu is terug uit geloof me, in je 1ntje ruzie maken is echt nie zo boeiend
Wij zijn in maart 15 jaar samen en in april 11 jaar getrouwd. Sjemig, wat voel ik me opeens oud We hebben 4 kindjes.
Leuk om te lezen! Wij zijn nu 9 jaar en 3 maanden samen. We wonen alweer bijna 6 jaar samen. En hebben nu een geweldig dochtertje van bijna 10 maanden. Pfoe.. wat gaat dat snel..
Wij zijn 30 december dit jaar 5 jaar samen en volgend jaar 21 maart 4 jaar getrouwd en (meestal ) nog erg gelukkig samen!