Mijn man en ik zijn 11 jaar bij elkaar en 8 jaar getrouwd. We hebben een dochter van 2. (en de wens voor een 2de)
Ik heb mijn man voor het eerst ontmoet op 21.10.2006 en 29.08.2007 is onze zoon geboren... toen zijn we 22.08.2008 getrouwd en is onze dochter geboren op 08.04.2009, en nu hebben we ons eigen huis gekocht en gaan we verhuizen 01.02.2010 en we willen heel misschien voor een derde gaan in 2011.. we zorgen wel elk jaar voor een spannende ontwikkeling LOL Ik heb mijn man ontmoet na lang chatten, e-mailen e.d. ik zou eigenlijk BAM mama worden en hij zou de donor worden maar we hadden allebei teveel gevoelens voor elkaar om dat door te zetten, ik had me ook al ingeschreven in de kliniek en die kwam die december (2006) met een brief dat ik in januari (2007) mocht gaan beginnen (ze hadden zelf al een donor gevonden, was mij gezegd dat het wel 2 jaar kon duren maar duurde dus nog geen 6 maanden... Toen heb ik moeten kiezen OF toch deze net ontdekte liefde ontdekken of mijn grootste wens mama worden, ik heb voor mijn man gekozen en bleek dus achteraf net een paar dagen zwanger toe ik die keuze maakte... (het is net een RTL4 film bij ons ) We maken wel een ruzie hoor, en niet allemaal rozengeur en maneschijn maar merendeels gaat het superlekker en we kunnen vooral erg samen lachen, we hebben gewoon lol met elkaar. Dus allebei niet op zoek en toen toch elkaar gevonden works for us... Oja ik ben nu 28 en hij is 36, waarom ik al zo vroeg met BAM moederschap bezig was omdat ik hoogstwaarschijnlijk vervroegd de overgang in zal gaan (mijn moeder was 32) en ik wist van de wachtlijsten dus wilde me alvast inschrijven, ik was namelijk prima happy alleen maar achteraf denk ik dat dit veel beter voor mij is, gezelliger, en het is fijn om steun van je man te krijgen als je er effe doorheen zit... dat had ik dan niet gehad (maar goed dan had ik ook geen tweede "genomen" dus leven kan raar lopen)
Hier bijna 4 jaar samen (28-12), waarvan nu iets meer dan een jaar getrouwd. We kennen elkaar misschien twee maanden langer dan dat... dat is de tijd geweest die meneer nodig had om mij ervan te overtuigen eens iets met hem te gaan drinken! Daarna is ie nooit meer weggegaan...
Ik ken mijn man al vanaf dat ik 17jr was maar de vonk sloeg over op 04-04-2005. Ik was toen inmiddels 22 jr oud. Me man heeft me vaker al leuk gevonden maar dan had ik al iemand anders. Hij was niet echt een persoon die het liet blijken tot ik dus op 4 april op hem verliefd werd. Ik trok al snel bij hem in maar was maar 2 straten van huis destijds...We zijn getrouwd op 14-01-2008. We zijn dus aankomend april 5jr samen en zijn in januari a.s 2jr getrouwd. Hebben een zoontje van bijna 14 maanden en ben hoog zwanger van ons 2e kindje een dochter!
Afgelopen maand 9 jaar samen,hij kon nergens terecht toen de tijd en dus al na 1 maand samen gaan wonen(tenminste ,hij kwam bij mij en me moeder in)wisten toen al zeker dat we met elkaar verder wouden ,volgende week 5 jaar getrouwd en nu in verwachting van de eerste er zijn wel eens tijden geweest dat t niet zo heel lekker liep,maar we weten heel zeker dat we niet zonder elkaar kunnen en zijn nu nog gelukkiger dan ooit
Ik heb mijn vriend ontmoet toen hij aan het werk was ( dj ) we zijn bijna 5 jaar samen, en wonen 3 jaar samen.
Wij kennen elkaar 16 jaar en zijn afgelopen september 10 jaar getrouwd geweest.ik ben 33 en mijn man is 37. We hebben nu een zoontje van 15 maanden.
ik en mn vriend zijn 5,5 jaar samen wonen 3 jaar samen en hebben een dochter van 2,5 en zijn bezig voor een 2e
Hey, Ik ben 5,5 jaar bij mijn lieve vriend, en woon vanaf mei dit jaar samen met hem. Wij zijn nog niet getrouwd, al zijn wij dit wel van plan. Het was echt liefde op het 1e gezicht, en zijn dolgelukkig met elkaar. idd wel eens een meningverschil hier en daar maar mag niet klagen. Hebben dezelfde intresses en leeftijd, en hebben allebij een enorme kinderwens. grts Typje
Mijn vriend en ik kennen elkaar 7 jaar, zijn 5 jaar samen en wonen 3,5 jaar samen! En nu zwanger van onze eerste.
Ik ken mijn man nu bijna 2 jaar, we zijn ongeveer 1,5 jaar getrouwd nu. Ik had al 2 meiden uit een eerder huwelijk en nu is nummer 3 er! Geen ruzies, zitten gewoon op dezelfde lijn, alleen maar gezellig. Af en toe een meningsverschil maar dat respecteren we gewoon van elkaar dus daar wordt niet vreemd op gereageerd.
Wij zijn 23 December 4 jaar samen. En op 3 Oktober van dit jaar zijn we getrouwd En hoop nog heel lang en gelukkig te blijven met mijn man. Liefs Starry x
Wij hebben sinds oktober 2005 jaar 'verkering' en wonen al 3,5 jaar samen (tja, sommige dingen kun je maar beter snel en goed doen ) en verwachten nu heel snel ons eerste kleintje!