hooiiii... ik zeg nu al bijna 2 uur tegen mezelf dat ik moet gaan opruimen. maar elke keer als de tijd ervoor is aangebroken stel ik het weer uit met..ok over 10 min sta ik echt op en dan begin ik. nou 10 min voorbij en dan is het weer ok nog 2 berichtjes posten en dan begin ik echt en ga zo maar door. en dat heb ik nou altijd!!!!!! niet alleen met opruimen hoor ook als ik boodschappen moet doen..zeg maar, ik doe dit met alles waar ik eingelijk geen zin in heb. HOE KOM IK DAAR VAN AF!!! WAAROM KAN IK NIET GEWOON METEEN BEGINNEN MET HETGEEN IK MOET DOEN.
Oh hoe herkenbaar.. Ik moet ook nodig opruimen.. en dan de kattenbak weer voorzien van vulling.. Grrr! Als ik ook eenmaal gestoord ben (was met kattenbak bezig) dan kan ik zo moeilijk weer terug naar waar ik mee bezig was.. Als ik dan eens goed bezig ben kan ik me maar beter van de wereld isoleren
hahah toen ik je titel las dacht ik zal het over opruimen gaan Want heb het ook al de hele ochtend dat ik steeds zeg dat ik is moet opstaan om op te ruimen te douchen en dan wat boodschapjes doen. Maar we (ik en batuhan) zitten nog steeds in onze piyama's
Dacht al dat ik de enige was hihihi. Ik heb het ook hoor, heb wel vanmorgen al boven gestofzuigd en ons bed verschoont. maar nu moet ik nog beneden stofzuigen en dwijlen, maar daar wacht ik nog maar ff mee tot 15 zoiets want als mijn man om 17 uur komt en de hondjes zijn weer buiten geweest dan heb ik weer vanalles liggen erg irritant hihi.
ik had t vandaag met eten, de hele tijd al honger en nu jamie slaapt kiezen tussen snel naar de keuken en eten maken of op zp koekeloeren en berichtjes schrijven... uiteindelijk nu na 1,5 uur toch maar wat eten in elkaar geflanst, voor jamie weer wakker is en ik hem moet aankleden, badderen en dan de deur uit...
Ik heb dit niet met opruimen etc maar met dingen regelen.. Even langs de menzis, dingen ruilen, belletje naar de belastingdienst.. Regeldingetjes.. Vreselijk!
hahahahahaaaa gelukkig ben ik niet de enige met dit "probleem" ik was net opgestaan om te beginnen maar ja...ben alleen naar de slaapkamer gelopen om sokken aan te trekken en hier zit ik dan weer. zuchhttt.. ik moet toch echtgaan beginnen om 16.00 moet ik maddox ophalen van de creche en wil dan alles netjes hebben want met hem erbij kom ik niet aan opruimen toe
Hier hetzelfde ja. Regeldingen stel ik ook altijd uit. En dan niet een paar uurtjes of een dag, maar gewoon meteen een week. En dan die week erna: "achja, doe ik volgende week wel." Terwijl ik bij voorbaat gewoon al weet dat 't er dan weer niet van komt.
Hangt hier een briefje op de koelkast .. Vink ik af wat gebeurd is.. maar moet met de Vitens bellen, zijn heel lastig te bereiken dus stel het maar weer uit.. Voor de rest ben ik heel opgeruimd en heb alles goed op de rit..
Regeldingen doe ik meestal wel gelijk, maar inderdaad opruimen!!! Ik ben ook zoo goed in uitstellen! Af en toe 10 minuten voordat vriendlief thuiskomt ben ik nog snel de vaatwasser uit aant ruimen (terwijl ik dat normaal gesproken in de ochtend al had geplant). Ik heb echt een hekel aan opruimen, stofzuigen, was erin gooien etc. Maar vind het ook geen gezicht als vriendlief thuiskomt en ik nog steeds niks heb gedaan, dus doe altijd alles in de laatste minuten, omdat ik er dan niet meer omheen kan.
En zeg je dan ook tegen je vriend: maar vandaag heb ik toch wel veel gedaan hoor! Ik doe dat nl. altijd... Ik stel vooral uit met poetsen en lastige klusjes op het werk. Terwijl ik goed genoeg weet dat als ik het dadelijk doe, dat ik er van af ben...
Het beste is natuurlijk GEWOON DOEN! Dan voel je je ook altijd beter, vlotter, fitter. Maar is makkelijker gezegd als gedaan. Ik heb het bijv elke morgen als ik moet opstaan. Ik kan gewoon niet mn bed uitkomen, heel irri. (en de kids slapen al tot min. half 9 ) En huishouden uitstellen ben ik ook een kei in.
ik heb dat soms ook wel en helemaal als mijn man er niet is, pfff, dan ben ik met geen stok vooruit te branden, als mijn man thuis is doe ik toch meer, gek he?
Ik heb het juist andersom Als hij eens vrij is heb ik geen zin om heel het huis te doen, zonde van de family-quality-time. Als ie weg is kan ik lekker doorgaan
ik ken het gevoel......maar ik ben vanochtend begonnen en ben nu bijna klaar, en ik moet zeggen het voelt GOEDDDD.... Heerlijk alles voor de kerst weer op orde....(had schilder en timmerman tegelijk in huis)
Hahaha, jaa.. En dan vraagt hij wat ik dan gedaan heb... Nou, de was opgevouwen, de vaatwasser uitgeruimd, gegeten, naar de winkel geweest, op de laptop gezeten, nog even geslapen... Klinkt best veel terwijl het bijna niks nuttigs is geweest.
Ja heel herkenbaar dit. Wat bij mij wel wil helpen is een things to do list. Paar dingen op de lijst, niet teveel en wel haalbaar.