mijn man heeft top zaad (tenminste zo noemde de arts het) en met mij is ook niets mis, nu bij de 1e IUI zwanger geraakt, dit was na 32 rondes/2,5 jaar..
ik kan uit ervaring zeggen, het zegt allemaal niets! ik lag 10 september voor een echo op de tafel van de Gyn hij zei dat mijn eisprong er aan kwam met enkele dagen en dat we groen licht hadden voor een zwangerschap (medische oorzaak) wij naar huis en feest vieren,met het idee nou dan gaan we er voor (met de gedachte dat het nog wel ff zou duren) 11 september ben ik in verwachting geraakt
Bij mijn dochtertjes werd ik zwanger door de anticopceptie heen (correct gebruik nuvaring). Bij dit kindje was ik in de eerste ronde zwanger! 20 aug mirena eruit, 1 okt positieve test!
bij mijn meiden met zelfde vader beide keren 1e ronde raak nu heb ik een nieuwe vriend en zitten we in ronde 3
Hier de eerste keer meteen zwanger de maand nadat ik met de pil was gestopt, was ongepland maar kreeg last van de pil en dachten dat het toch niet zo snel raak zou zijn. Tweede keer waren we er bewust mee bezig, dus bewust op mijn vruchtbare dagen en toen was ik de tweede maand zwanger.
in de derde ronde ben ik zwanger geraakt. Helaas liep dit uit op een miskraam, daarna ben ik direct weer zwanger geraakt.
Over het algemeen heb je 15 tot 20% kans per maand om zwanger te worden (als alles goed is). Gemiddeld is 30% van de stellen binnen 3 maanden in verwachting, 70% binnen een half jaar, 80% binnen een jaar en 90% binnen twee jaar. Dit staat tenminste in het boek 'Zwanger Worden' Hopelijk is het snel raak bij je!
3 keer in de 1e ronde zwanger geworden waarvan 1 mk. Daarvoor nooit zwanger geworden door de pil heen. We zijn erg vruchtbaar denk ik maar voornamelijk pure geluk! Hopelijk als we voor een 3e worder gaan weer zo snel raak maar ga er zeker niet van uit want je hoort zo veel verhalen!
Wij hebben er in principe 9 maanden over gedaan sinds we zonder condoom vrijden, maar eigenlijk van de 1ste keer raak als je telt vanaf de maand dat we duidelijk klusten rond en op mijn eisprong. Daarvoor had ik het altijd mis, nooit op de goede momenten geklust. Die ene maand met temperaturen op aanraden van de HA mijn eisprong kunnen bepalen en dus positief resultaat. Geluk gehad waarschijnlijk?
Dankjulliewel dames! Heb heel veel aan al jullie tips en ervaringen. In het verleden toen ik 17 was al1x zwanger geraakt van mijn ex nadat mijn spiraal er voor 2 weken eruit is geweest wegens irritaties. Heb toen besloten om het kindje weg te halen omdat de relatie al niet meer goed zat en veel problemen waren in de familie. Nu ben ik helemaal klaar voor mijn 1e kindje. Zit momenteel met mijn partner in ronde 2. Voor de dames die ook nog volop bezig zijn.. Succes!
Hier geen man aanwezig dus een iets andere manier. k ben bam mama en heb 2x gebruik gemaakt van donorzaad. Hiervoor ovulatitesten gebruikt voor het juiste moment en was beide keren bij de 1e poging zwanger.
Bij ons heeft het 16 maanden geduurd terwijl wij allebei jong en gezond zijn. Het zegt dus niets over je kansen helaas. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is!
@ droebeltje. Hoe vaak heb je toen in een ronde gebruik gemaakt van de donorzaad? Heb je een regelmatige cyclus? Heb je miss nog andere tips..wat houdt bam mama in?
Uit onderzoek is bij ons gebleken dat we helemaal 'gezond' zijn en toch al sinds januari 2011 bezig, helaas nog niet zwanger!
Hier een geluksvogel. Bij beide meiden eerste ronde zwanger, waar ik ongelofelijk dankbaar voor ben. De enige tip die ik je kan geven is vooral te vrijen als je heel veel zin hebt. Goede seks (erg opgewonden zijn en klaarkomen van jou als vrouw) is helaas absoluut geen garantie, maar ik ben ervan overtuigd dat het in mijn voordeel werkte. Ik weet dat deze reactie erg moeilijk moet zijn voor alle dames die nog wachten op een klein wondertje in hun buik. Ik twijfelde even of ik het wel zou schrijven, maar wilde toch graag reageren om je te laten weten dat het echt zomaar kan zijn dat je wel direct zwanger raakt.
Zegt allemaal niks. Je kan beide super vruchtbaar zijn en er heeeeeel lang over doen en mijn vriend had niet echt prima zaad en wij waren met een half jaar zwanger. je weet het niet... en in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst dus was je bij je eerst na 2 rondes zwanger dan kan je er bij je tweede er 24 over doen.