Hoe lang ben/was jij bezig om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovekisses, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Bij de 1e precies een jaar en nu al 9mnd geleden gestopt met de pil

2. sesa

sesa Niet meer actief

Met mij is niks mis maar ben nu ook al 2 jaar bezig. 14x IUI en nu over op IVF

3. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Wij zijn al 2,5 jaar bezig, zijn beide super gezond ze hebben niks kunnen vinden en toch geen zwangerschap, dus het zegt niks.. Is het pech of......

Succes

4. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland

Als dat het nou eens zou zijn!!!! Erg kortzichtig vind ik!!

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Dank je voor de tip, dan is dat het denk ik wat ik alweer bijna 3,5 jaar fout doe :p

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Tja er is inderdaad niets over te zeggen... mijn schoonzusje heeft er 8 maanden over gedaan, mijn zusje was gelijk zwanger en ik bij de 1e ook gelijk dat werd een miskraam en daarna weer gelijk zwanger... bij deze zwangerschap in ronde 2 zwanger... dus het verschilt bij iedereen en kan ook heel erg bij jezelf verschillen weet ook niet of er erfelijkheidsfactoren meespelen ofzo...

7. Leah

Leah Lid

25 nov 2012
    15
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Overijssel
    Wij hebben ook heel veel geluk gehad... de eerste was meteen raak. Om mij heen duurde het bij velen ook langer. Dus bij onze tweede was het per ongeluk raak na 1 keer slordig re zijn geweest, omdat ik (heel naIef!) dacht dat het vast niet nog een keer zo zou gaan. Beide keren was ik erg overrompeld en vond ik het wel moeilijk om het bekend te maken. Zeker naar mensen due langer bezig waren of waar het steeds maar niet lukte. Wij zijn beide gezond voor zover we weten. Maar mijn ervaring in nabije omgeving zegt dat dat zeker geen garantie is!

8. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Als ik het goed heb je bij elke ronde 20% kans om Zwanger te worden, dus als je het mij vraagt is dat best veel. Bij ons zoontje waren wij 1 van de 20% want bij de eerste ronde was het meteen raak. Nu zitten we weer in de eerste ronde en hopen weer zoveel geluk te hebben.

9. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hier ook geluksvogels... De eerste keer was het de 3e ronde raak en nu de 1e. Geen ovutesten, niet getempt en dit keer niet eens op de juiste dag(en) gevreeën.

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Door ervaringen in onze omgeving hadden we rekening gehouden met het feit dat het wel eens lang kan duren. Zeker omdat manlief zware medicatie krijgt voor zijn reuma en ik overgewicht heb. Maar wij zijn geluksvogels, en waren beide keren in de eerste ronde zwanger!

11. nance26

nance26 Lid

16 nov 2007
    66
    0
    0
    op 7 september 2012 getrouwd :D
    Dalfsen
    met de oudste ( maart 2002) was ik dwars door de pil heen zwanger ( van ex) en met m'n huidige man heb ik er 3 jaar over gedaan om zwanger te worden van de jongste ( feb 2010)

Deel Deze Pagina