Bijna dubbelzoveel drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door nlovesn, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Hoihoi,

Vraagje, mijn dochtertje van bijna 11 weken drinkt zowieso al een beetje "vreemd". Ze drinkt de eerste 3kwart gewoon op, de rest drinkt ze pas zodra ze in bed ligt. Nu net dus ook, maar toen haar fles leeg was, was ze nog niet voldaan. Dus nog 30+1 aangemaakt, nog niet voldaan, en nog eens. Dat betekent dat ze ineens 210cc dronk!! Is dit normaal??? Dat is bijna dubbel zoveel normaal drinkt ze 120cc ongeveer...

2. Koon

Koon Niet meer actief

Heeft ze misschien alleen nog zuigbehoefte? Wil ze wel een speentje?
    In bed drinken lijkt mij niet zo handig, dan kan de voeding daarna niet goed meer zakken.
    Was dit eenmalig (dubbel zo veel drinken)? Dan zou ik me niet te druk maken. Ik heb ook wel eens een vreetbui ;)

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Persoonlijk denk ik dat 120 wat weinig is voor haar leeftijd? Of hoe vaak drinkt ze zo'n fles?

Ons zoontje van 8 weken drinkt 5x 150ml (met 5 scheppen). Niet altijd op hoor, maar het komt in de buurt.
    Misschien maakte je dochtertje dus een inhaalslag?

4. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    We bieden haar telkens 120+4 deze drinkt ze niet leeg. Dus ophogen is geen optie. Speentje wil ze niet hebben we al tig keer geprobeert en als we 30+1 maken wil ze die echt alleen liggend in haar bedje opdrinken, zodra we haar eruit halen om flesje te geven drinkt ze niet, maar zodra ze ligt wel... Meisje met een eigen wil?

Ze heeft wel eens vaker freetbuien, maar 210 heb ik nog nooit meegemaakt :(

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    haha die heeft zeker een eigen wil ;) ik zou het gewoon geven wanneer ze wil..

6. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier drinkt me dochterje vrijdag 10 weken
    3x 180+6 schepjes en 2x150+5 schepjes!
    mijn dochtertje weegt 5500 en is 61 cm lang..
    drinkt altijd alles schoon op
    en geven haar friso extra1 en een dental difrax speen.

zit zoveel verschil ik kindjes kwa weken kun je eigenlijk niet kijken maar na gewicht ..

Deel Deze Pagina