hey dames weten jullie of er op station breda liften zijn? vorige x niet op gelet eigenlijk maar nu zit ik met een kind en buggy ga maandag naar rotterdam en ga van den bosch via lombardijen is makkelijker voor mij maar als breda geen liften heeft ga ik via centraal
Op elk station is volgens mij een lift, want er zijn natuurlijk ook mensen die rolstoelafhankelijk zijn die gebruik moeten kunnen maken van de trein.
Nee hoor niet op elk station is een lift aanwezig. Er zijn nog stations zonder liften. Sommige perrons op Breda hebben idd nog geen lift. Wel roltrap...
Station breda heeft wel van die lange trappen dat weet ik wel maar zie me daar niet met buggy overgaan haha
Ik woon tegen Breda aan en kom geregeld op het station maar ik heb er nog nooit een lift gezien. Wij lopen altijd te klungelen met de buggy van de jongste...
Dat valt mee hoor, maar je moet het wel even vragen. Genoeg mensen die ooit hulp aangeboden hebben en dat dit dan nors geweigerd is. Dan láát je het wel... Terwijl ze in principe best willen helpen. Mijn ervaring van breda is ook dat ik me geen liften herinner (en dan dus met buggy/wandelwagen van trap of roltrap ga...) maar dat is alweer een tijdje geleden.
nee geen lift wel een rolstoelvriendelijke ingang maar daar mag je alleen over met rolstoel is ons verteld wij klungelde dus ook altijd.