hoe lang bij jou op de kamer slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heeft tot 9 weken bij ons op de kamer gelegen. Ik wilde eerst dat hij eerder op zijn eigen kamertje zou slapen, maar dit accepteerde hij gewoon niet... En met 9 weken wel, dus vanaf toen sliep hij op zijn eigen kamer!
     
  2. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn is na 2 weken in zijn eigen kamertje gaan slapen! Hij sliep de eerste 2 weken in zijn wandelwagenbak, en dat werd vervelend (overdag steeds naar beneden shouwen) dus hoppa gelijk in zijn grote ledikantje! Hij slaapt er prima! Ik dnek dat hij ook stukke slechter slaapt bij ons, hij heeft echt rust nodig en die krijgt hij bij ons op de slaapkamer totaal niet! (tv, praten etc.)

    kus miek
     
  3. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bram ligt nu alweer twee maanden bij ons op de slaapkamer, in zijn wiegje.
    Ik vind het helemaal geweldig en ik moet er niet aan denken dat hij op een dag niet meer in dat wiegje past en dus naar het ledikantje op zijn eigen slaapkamer gaat.. :( :(

    Midden in de nacht even over het randje kijken en dan een volmaakt tevreden jochie zien slapen.... fantastisch :D
    's Morgens vroeg bij het eerste gesabbel en gesmak over het randje kijken en dan een vette lach krijgen... smelt :D
     
  4. shavdburg

    shavdburg Nieuw lid

    1 aug 2007
    3
    0
    0
    Yeray ging naar zijn eigen kamertje toen hij 6 weken was. Ik vond eigenlijk dat hij al eerder had gekund maar mijn vriend vond het nog te vroeg. Toen hij naar zijn eigen kamer ging sliep hij meteen goed door en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een stuk beter slaap! Ik hoor nog steeds een hoop maar niet meer ALLES.
     
  5. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik denk dat ik hem in het begin ff in mn kamer neem, maar probeer hem erna zo snel mogelijk aan te leren in zijn eigen kamertje te liggen,.
    maar of dit me lukt? zo'n klein kereltje naast me, lijkt me ook wel een heerlijkheid :)
     
  6. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hier ligt hij nog steeds bij ons op de kamer. Ivm ruimtegebrek, maar anders had ik dat ook gedaan.

    Het wordt namelijk de eerste 6 maanden aangeraden ivm het voorkomen van wiegedood.
     
  7. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen heeft zijn 1e week bij ons geslapen in een wiegje. Daarna werden we zooo onrustig van alle kleine geluidjes dat we hem op zijn eigen kamertje hebben gelegd. Gaat prima!
     
  8. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    huh? dus wanneer ie niet in zijn eigen kamertje komt te liggen, is de kans op wiegedood groter?
    he bah wat eng,....
     
  9. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    eergisteren voor het eerst dus zon 4 maanden en 1 week oud
    ik wilde eigenlijk tot 6 maanden. maar het is zoooo onwijs heet op onze slaapkamer en op die van hem niet dussss
     
  10. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Danischa slaapt noodgedwongen nog steeds op mijn kamer.
    Maar vin het ook niet erg hoor... :)
     
  11. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Kyano heeft al vanaf dag 1 in zijn eigen kamertje geslapen.... Kan hij gelijk wennen....
     
  12. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Rube is ook direct naar zijn eigen kamer gegaan. Heeft nooit bij ons gelegen.
     
  13. teigetje80

    teigetje80 Actief lid

    27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    iris is met 2 weken naar eigen kamertje gegaan
     
  14. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Elenora vanaf dag 1 in haar eigen kamer en eigen bedje geslapen.
     
  15. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hier precies 't zelfde, ik dacht: "gezellig een paar weekjes bij ons op de kamer..." maar dat was naar 1 nachtje gelijk over, hoor... ik kan niet lekker slapen als ik elk zuchtje, draaitje en gaapje hoor...
    Het ging gelijk goed, dus waarom niet... hij moet er toch 'n keertje aan wennen waarom dan niet direct?

    groetjes niki
     
  16. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    gelijk op haar eigen kamer! Eerst met babyfoon maar daar werd ik helemaal gek van.....ik hoor haat als er iets is dus maak mij geen zorgen :)
     
  17. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    met 4 weken is Steven naar zijn eigen kamertje gegaan...
    Tot gisteren met onze deur open geslapen, maar die hebben we nu dus ook dicht. Ik werd steeds wakker als hij lekker lag te praten... en pas na 30 minuten bedacht dat hij honger had of na een nieuwe slaap en 2 uur later kwam.... vannacht heb ik eindelijk heerlijk 6 uur achter elkaar geslapen! ZALIG!
     
  18. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft alleen de eerste 4 weken bij ons gelegen. Daarna lekker naar haar eigen kamertje.
     
  19. Liesbeth79

    Liesbeth79 Bekend lid

    18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Jacob heeft 2 weken bij ons op de kamer gelegen. Toen heeft hij 5 dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege een virusinfectie en daarna hebben we hem op z'n eigen kamertje gelegd. Veel rustiger!
     
  20. Sterrekind

    Sterrekind Bekend lid

    15 aug 2006
    738
    0
    0
    Lieve ligt nog bij ons op de kamer in zo'n babybay wiegje (die zit aan je bed vast).
    Ideaal wiegje ze ligt echt naast me.
    We zijn haar wel aan het wennen na de 22.00 voeding gaat ze naar haar eigen kamertje en dan s'nachts komt ze bij ons terecht.
     

Deel Deze Pagina