hoe lang bij jou op de kamer slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    wesley heeft om precies te zijn 1 week bij ons op de kamer gelegen
     
  2. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Daan heeft nooit bij ons in de kamer geslapen altijd in zijn eigen bedje alleen de eerste 2 nachten niet want toen lagen we in het ziekenhuis maar daar heeft hij ook 1 nacht op de babykamer gelspaen omdat hij heel veel huilde en ik me energie hard nodig had om te herstellen van de keizersnede en om goede borstvoeding te kunnen geven.
     
  3. Female

    Female Niet meer actief

    Kynan slaapt vanaf dag 1 gewoon op zijn eigen kamertje.
     
  4. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    mijn dochter hebben alle drie op hun eigen kamer in hun wiegje gelegen
    de deur was van de slaapkamer was altijd open
    maar wij wonen in z'n gehorig huis dat we ze altijd horen
     
  5. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Eh... ik snap je niet?

    Wat ik bedoelde te zeggen is dat het aangeraden wordt om de eerste 6 maanden je kleine bij je op de kamer te laten slapen om de kans op wiegendood te verkleinen. Ik weet niet meer precies hoe het onderbouwd werd, zal het eens opzoeken...
     
  6. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vermoed omdat je dan eventuele ademhalingsproblemen eerder hoort, een andere reden zou ik niet kunnen bedenken.

    De meiden hebben de eerste 6 weken op onze kamer geslapen, daarna lekker in hun eigen kamertje. (heb wel de babyfoon aan)
     
  7. gina18

    gina18 Bekend lid

    30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    chayenna lag al na 2 weken op haar eigen kamertje.
     
  8. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Anouk heeft alleen in het ziekenhuis bij mij op de kamer gelegen, dat was 3 dagen en 3 nachten. Thuis sliep ze meteen op haar eigen kamertje.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  9. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    civan sliep tot zijn 6 maanden bij ons op de kamer
     
  10. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Dit klopt, je merkt eerder als er iets vreemds aan de hand is als je kindje bij je op de kamer slaapt.
    Dus ook eventuele ademhalingsproblemen.

    Ik vind het ook een voordeel dat ik nu kan horen wanneer Bram honger heeft. Hij gaat dan smakken en kluiven en dan haal ik hem uit bed en geef hem eten.
    Zo hoeft hij niet eerst te gaan huilen en is dus minder overstuur van de honger.
     
  11. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    hebbn jullie dan nog wel een babyfoon aan als je baby al zo'n tijd op hun eigne kamertje ligt?
     
  12. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik gebruik de babyfoon nog wel ja. Het is altijd geruststellend om te horen of hij wakker is en hoe hij slaapt. Als ik dat ding niet zou hebben, zou ik waarschijnlijk 10 keer per nacht naar zijn kamer gaan om even te kijken....
     
  13. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Wij hebben Finn een week op onze kamer gehad, daarna op eigen kamertje (naast ons) met een goede babyfoon. Gaat prima!
     
  14. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Wij hebben geen babyfoon...ook nooit gehad. Ik hoor haar zo wie zo wel. En ja ik ga ook wel kijken hoor als ze in haar bedje ligt.
     
  15. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    Sara heeft een week in de reiswieg van de kinderwagen op onze kamer geslapen. Daarna naar haar eigen bedje op haar eigen kamer, met de deuren open. Zo horen we niet ieder zuchtje en iedere beweging, maar bij een wat harder geluidje sta ik zo naast haar bedje.
    Ik vond de reiswieg ook niet ideaal om langer iedere nacht in te slapen. T is toch een vrij warme bak met geen ventilatie aan de zijkanten.

    Bij een eventueel volgend kindje wil ik het misschien wel langer op de kamer houden, maar ja dan zitten we in een ander huis en hebben we ook meer dan genoeg ruimte om een ledikantje op de kamer kwijt te kunnen.
     
  16. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    euhmm...lang waarschijnlijk. Tot haar eigen kamer klaar is. Haar broers krijgen allebei een eigen kamer op zolder, dan kan Norah-lynn in hun kamer waar de jongens nu samen slapen.Maarrr... we zijn nog met de aanvraag vergunning bezig voor de verbouwing alleen onze architect pakt wel errug lang de tijd.
    Nou ja..ik hoop dat ze van onze kamer af is als ze gaat puberen haha
     
  17. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hier vanaf de eerste dag gelijk op dr eigen kamer in dr eigen bedje!
     
  18. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    fay heeft nooi bij ons in de slaapkamer geslapen ze sliep al vanaf week 1 door dus als ik dan wakker zou zijn dan zou zij ook wakker worden is toch zonde...
     

Deel Deze Pagina