Ik ben al sinds 7 weken misselijk. Veel komt er ook weer uit. Nu ging het een week redelijk en sinds 2 dagen geef ik weer veel over. Wie had hier ook last van en met hoeveel weken ging dit over? Dit is duidelijk een meid hahaha
Ik ben helaas 9 maanden misselijk geweest en veel overgegeven. Ik leefde op pannekoeken, bambix, vissticks en stroopwafels. Iets anders kon mijn maag niet verdragen. En dat was een jongen, dus geslacht bepaald niet altijd je misselijkheid
Hahaha dat over het geslacht was een grapje. Had het overigens bij de jongens niet Gekke is ook dat chips, gebakken ei , vette dingen blijven zitten. Brood hoef ik niet te proberen. Hoop toch niet dit tot mijn bevalling te houden :s
ik ben 1,5 week goed misselijk geweest. en ook nog met een week of 35 toen het kindje flink gegroeid was
Bij mijn dochter 7 maanden kotsmisselijk geweest. Deze keer wisselde het heel erg. Paar dagen wel, dan weer een paar dagen niet. Dat ging zo tot een week of 15-16. Daarna nog vlagen van heftige misselijkheid rond groeispurts, (daarna was mijn buik dan weer groter).
Bij mijn zoon en nu ook weer tot 20wk. toen 10wk bijna niet en dan vanaf wk 30 weer. Weten nu het geslacht weer niet.
bij de eerste niets gehad nu bij deze eerste 3 maanden misselijk en nu weer vanaf week 25 misselijk de verlos zei tegen mij als je de eerste 3 maanden misselijk ben dat je dat later in je zwangerschap weer bent...
Ik ben tot en met 14 weken ongeveer iets misselijk geweest. Helaas heeft het plaatgemaakt voor een afkeer voor vieze dingen en verhalen. Pas kwam ik een vieze man tegen op straat (zwerver) en toen moest ik echt even afwenden en heel erg mijn best doen om niet te gaan spugen :S
Ik heb meerdere malen per dag overgegeven tot week 16 bij mijn dochter en bij deze tot week 18. De misselijkheid was pas over na een weekje of 21. Met vlagen ben ik soms nogsteeds wel eens misselijk deze zwangerschap, maar dat is te verwaarlozen.
Ik ben heel erg misselijk geweest tussen week 6 en week 12. Vanaf toen was het ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Soms gebeurt het nog wel eens dat ik een klein beetje misselijk ben. Dat komt dan voornamelijk opzetten als mijn maag echt leeg is.
Hier erg misselijk geweest van 6 weken tot zeker 24 weken. Vanaf 12 weken kreeg ik medicijnen, daar ben ik nu mee gestopt omdat het beter werd. S morgens steekt het soms nog de kop op, vooral als mn maag leeg is. Ik hoop voor je dat het snel helemaal wegtrekt. Met 18 weken had ik me ingesteld op dat het niet meer over ging... Dat viel gelukkig mee
Ik was misselijk vanaf de test met 5 weken tot een week of 18. Zelfde als de vorige keer! Ik begin nu weer meer misselijk te worden met 29 weken, maar dat komt misschien omdat het hoofdje nog tegen mijn maag aan ligt te duwen