ik wou ook zo lang mogelijk bv geven, maar na 2 maanden kwam hij nog elk uur en hij gaf heel veel terug. toen heb ik het nog ruim een maand vol kunnen houden in combinatie met fv, vond het wel moeilijk om de laatste voeding te geven, was net een soort afscheid, best emotioneel...
Ik wil overgaan op fv als ik weer ga werken. Ik moet de eerste week van januari weer beginnen. Of misschien nog combineren met bv/ fv. Ik sta voor de klas en heb geen tijd om meerdere keren per dag te kolven.
Ik werk ook in het onderwijs, en weet uit ervaring dat het soms best lastig is om gewoon gebruik te maken van je voed- en kolfrecht. Ik heb op dat punt toch echt een beetje op mijn strepen gestaan omdat ik het persoonlijk niet vond kunnen dat het belang van andere kinderen boven het belang van mijn kind zou gaan. Ik ging tijdens het snacken voor de pauze de klas uit, en iemand hield dat een oogje in het zeil en kolfde dan tijdens de pauze en opnieuw tijdens de lunch. Op dagen dat ik ambulant was roosterde ik gewoon kolfpauzes in. Het is erg jammer dat het tot nu toe nog steeds waardeloos geregeld is in het onderwijs.
Ik zit in het VO en kan het daarom redelijk goed combineren. Ik ben tussen de middag gewoon een uur uitgeroosterd en mag 's middags op tijd naar huis om te voeden. Zolang Annika nog wil drinken blijf ik voeden.
Nog leuker wordt het als je zelf nog studeert...probeer maar eens tussen de colleges door te kolven...als deze niet uitlopen. Tja, en rechten hiervoor heb je niet
Ja, een kolfruimte Maar aanpassen van het collegerooster gaat wel erg ver. Ach zolang het gaat, gaat het.
Vandaag mijn 2e werkdag gehad. Heb net gekolft, gaat prima. Ik heb 2 maanden volledig bv gegeven en door omstandigheden geef ik haar 2x Friso. Ik zou het zo erg vinden om haar niet maar aan de borst te hebben. Dus ik ga het zo lang mogelijk volhouden. Ik vind buiten dat het gezond en beter is ook heel fijn en gezellig