wondergezwel, iemand ervaringen??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Loenepoen, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb 9 weken na mijn bevalling een spiraaltje laten zetten. Dit was allemaal goed gegaan, maar moest 4 weken later even op controle komen. Mijn huisarts zag toen iets op de echo wat hij niet kon plaatsen en verwees mij door naar de gynaecoloog. Daar ben ik vandaag geweest, en die vertelde mij dat ik waarschijnlijk een wondergezwel op/in/aan mijn eierstok heb zitten. Dit schijnt vaak bij jonge vrouwen te worden ontdekt omdat deze ineens kan groeien, wat nu dus schijnbaar bij mij gebeurd is.

Ik kan eind mei pas komen voor een MRI en dan kunnen ze zeggen waar hij precies zit en hoe groot hij is, en aan de hand daarvan kunnen ze gaan bekijken hoe het verwijderd gaat worden.

Zijn er meer vrouwen hier die hier ervaring mee hebben? Ik vind het allemaal een beetje eng en vreemd.... Op internet lees ik vooral van mensen die het hebben ontdekt omdat ze hevige buikpijn kregen, hier heb ik helemaal geen last van, is dat nou juist een goed of een slecht teken?? Waarschijnlijk gaan ze met die operatie een gedeelte van, of mijn hele eierstok er uit halen. Ze zeggen dat je prima zwanger kunt worden met 1 eierstok, maar vind dit helemaal niet leuk!! :( :(

Hoor graag ervaringen van anderen....

Deel Deze Pagina