Lieve meiden, Ik heb 3 juni een curettage gehad en ik werd 41 dagen hierna weer ongesteld. Dus netjes bijna 6 weken! Was al helemaal blij dat mijn lichaam dat zelf heeft gedaan, ook omdat ik PCO heb. Nu zit ik op cd 9 en gister had ik ineens heel kort maar heel heftig bloedverlies. Ik had ook geen buikpijn vooraf ofzo, ik voelde het ineens lopen. Het was heeeel dik, net stroop! Even later werd het rood en daarna bruinig en was het ook meteen over. Heeft denk ik maar 15 min geduurd. Weten jullie hoe dit kan en wat dit is? Moet ik dit nu weer als een onig rekenen? Of moet ik de gyn bellen?? (Mijn 1e ongi was een 'mooie' ongi, niet heftig en duurde 4 a 5 dagen.) liefs Makkie
ik heb de gyn maar even gebeld. Ze gaan overleggen en dan hoor ik nog hoe en wat. Ik blijf namelijk buikpijn houden, maar geen bloedverlies meer.
Hey makkie, hoe is het nou? Nog steeds buikpijn? Naar dat je dit hebt moeten meemaken. Zo'n curretage is toch altijd anders dan normaal. Zelfs al ben je na 6 wkn ongesteld geworden, dan nog kan je lichaam volgens mij van slag zijn. Sterkte.
Hee meid, bedankt voor je reactie. Ik zie dat jij al 3 vlindertjes hebt... wat erg zeg! Jee, hoeveel pech en verdriet kan een mens hebben! Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk snel een gezonde zwangerschap met een gezond kindje! Ja, ik dacht na netjes 6 weken ongesteld te zijn geweest, dat alles weer 'normaal' zou zijn, maar helaas niet. De gyn zei dat mijn buikpijn mss eipijn kan zijn, zou kunnen, zit nu op cd 13. We zullen zien! Mijn buikpijn blijft, maar het bloeden is helemaal weg (was ook maar 1 malig heel veel een kwartiertje ongeveer, heel vaag) Maar goed, wat jij ook al zegt, het kan nog allemaal in de war zijn van binnen. We houden maar moed, meer kunnen we niet toch?!
Ja Makkie, meer kunnen we niet doen inderdaad. Ik heb al gemerkt dat na een miskraam je lichaam heel anders kan doen dan normaal. Na mijn eerste twee miskramen was ik er van overtuigd meteen weer zwanger te zijn, gewoon door wat ik voelde. Maar niets bleek beide keren minder waar. Mijn lichaam hield me toen echt voor de gek. Nu zit ik op cd20 ongeveer, weet het niet precies, na de curretage. (Curretage is nieuw voor mij, vorige mks ging het vanzelf.) De vorige mk's duurde het heel lang voor ik weer een eisprong en menstruatie had. Hoe mijn lichaam dus nu weer op de curretage gaat reageren weet ik niet, maar dat het bij mij anders dan anders is, dat weet ik wel. Mocht ik dus deze cyclus weer denken dat ik zwanger ben, dan hoop ik dat ik mezelf niet zo gek maak als vorige twee keren. Wat ik maar wil zeggen: laat je niet gek maken, want je lichaam moet gewoon weer even bijkomen van alle gedoe. Liefs.
Drew, volgens mij waren wij samen bij de februari mama's, kan dat? Och jee,jij ook al........ik ook en ongeveer gelijk met jou. Ik vind het emotioneel erg moeilijk, moeilijker misschien nog wel dan ik had verwacht. Je moet een hoop geduld hebben heb ik al door......ik heb helemaal niet gebloed Makkie na de curretage. Vraag me ook weleens af of dat wel normaal is, omdat ik vaak hoor over bloedverlies. Ik heb natuurlijk s avonds na de ok wel even gebloed maar de volgende dag was het weg.......ik heb nog wel steeds positieve zwangerschapstesten maar dat schijnt wel drie weken te kunnen duren......als ik het goed begrepen heb te tenminste. Beiden veel sterkte!!