Wat jammer dat mijn topic nu zo wordt 'misbruikt'. Ik wilde ook alleen maar een setieus antwoord op mijn vraag. Bobbi28, kan het geen zwangerschap zijn van de laatste eisprong? Ik heb het niet helemaal goed gelezen, maar ong 1 week na eisprong positief testen, dan ben je 2-3weken zwanger. De eerste 2 weken krijg je nl er gratis bij Zeker als je snel hcg aanmaakt, komt dat snel in beeld bij een test. En het follikel wat ze zagen kan het gele lichaam zijn wat nog even intact bleef? Kan dat? Of een cyste. Mijn zusje bleek ook zwanger met een cyste. Kwam niet vaak voor zei de arts. Een eisprong terwijl er nog een embryo zit, lijkt me ook stug. Krijg je komende week nog een echo?
Mijn temperatuur is hopeloos. Vorige week dus 37.1. Daarna 37.0, 37.0, 36.9, 37.0. Kan ik niet echt een eisprong uit afleiden. Al blijkt uit de echo en mijn pijnlijke borsten wel dat er een eisprong is geweest. Ik verwacht dat ik over 2-3 dagen ongesteld word. Moet nog bloed laten prikken op progesteron, maar dat zal wel laag zijn. Ik denk dus dat er een leeg follikel gesprongen is. Of dat door de slechte fsh waarde en laag oestradiol het gele lichaam niet meer goed functioneert en dus bijna geen progesteron aanmaakt (grote kans bij korte lf en pijnlijke borsten na eisprong). Helaas is de kans op nog een keer zwanger worden nihil. Maar ik blijf stiekem toch hopen op af en toe een goede cyclus. Doordat de hormonen in de perimenopauze schommelen, kan dit wel eens gebeuren.
Hmm balen meid. Dat klinkt niet als een (goede) eisprong inderdaad Had het heel graag anders gezien voor je. Stiekem blijf ik wel hopen op een wondertje voor je hoor