Hoe lang blijft een foto-taart van Hema lekker?

Discussie in 'De lounge' gestart door merah, 13 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Onze middelste is 2e paasdag jarig. Dat betekent dat we de taart al twee dagen van te voren moeten halen.
    Iemand ervaring hier mee? Blijft hij zo lang echt lekker? Loopt de foto niet uit? Ik vind ze net iets te duur om een half verlepte taart te serveren...

2. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Toevallig heb ik laatst het zelfde issue gehad doordat ik op maandag met verlof ging en zaterdag de taart dus al op moest halen.
    Hij zag er nog super goed uit en was ook nog lekker!

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik heb hetzelfde ,onze dochter is 2e paasdag jarig alleen heb ik hem bij de Jumbo besteld en laat ik m zaterdagmiddag eind van de middag met de laatste vers vracht binnen komen. (werk daar zelf op de broodafdeling) Denk wel dat hij maandag nog goed te eten is,het word ook geen warm weer dus dat scheelt ook wel een hoop,gewoon je taart snel na afhalen koel zetten en smullen maar ;)

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Persoonlijk vind ik de cake na een dag al wat droog worden. Ze zien er wel nog goed uit dan. Maar ik koop dus geen hema taart als het niet voor de zelfde dag is. Ik ben wel heel kieskeurig met taart, dus daar kan het ook aan liggen ;).

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Mocht je de optie hebben zou ik multivlaai kiezen voor een fototaart. Deze zijn uberhaupt veel verser qua cake dan hema. En dan krijg je de fotoplaat los mee zodat hij niet nattig kan worden als je het pas een dag later eet

6. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

9 apr 2016
    289
    1
    18
    Kun je hem niet invriezen? Heb ik ook gedaan met de taart van onze dochter. Zonder foto, maar wel met zo'n Frozen afbeelding..lijkt me min of meer hetzelfde. Had in ieder geval wel een verse taart op haar verjaardag, zou het de volgende keer weer zo doen!

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Persoonlijk zou ik het niet doen. Zo'n fototaart is altijd een slagroomtaart en die vind ik heel hard achteruit gaan.

Deel Deze Pagina