Hoe lang blijft een 'ooievaarsbeetje' ongeveer zitten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sas2008, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Lisa heeft er eentje op haar voorhoofd. Hij is nog niet lichter geworden maar hij valt ook niet erg op :D

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Deze "aardbei" is iets anders dan een ooievaarsbeet.
    Mijn zoontje heeft een "aardbei" ooievaars beet op zijn voorhoofd en eentje in zijn nek.

Die in de nek kan blijven die op het ovorhoofd verdwijnt maar blijft wel aanwezig bij inspanning en boosheid.
    Aardbei verdwijnt voor het 7e levensjaar.

3. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft een ooievaarsbeet in haar nek / op haar achterhoofd. Hij lijkt lichter te worden. Je kunt precies zien wanneer ze moe is, dan wordt hij weer vuurrood.
    Ze had er ook 1 op haar ooglid. Die zie je alleen nog heel lichtjes als ze moe is / slaapt.
    Ik denk dat die in haar nek nooit helemaal weg gaat, maar dat vind ik niet zo erg. Als ze straks lang haar heeft zie je er niets meer van.

4. MiSe

MiSe Niet meer actief

Levenslang? :( Bij mij is het toch echt helemaal weg getrokken.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Mijn vrien heeft m ook nog in zn nek, hij is nu 31 dus die zal waarschijnlijk niet meer verdwijnen. :D
    Mijn dochtertje heeft er dus ook 1 in haar nek, maar daar komen mooie haartjes overheen, dus dat zie je niet.
    Aardbeienvlek heeft ze ook op dr kruin, maar hoop wel voor haar dat die verdwijnt.

6. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    Mijn zoontje is 5 1/2 en hij heeft m ook in zijn nek je ziet m zo niet zitten maar als hij boos wordt of begint te huilen begint de vlek rood te worden.

7. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik had er eentje als kind... is toen ik een jaar of 7 was weggetrokken...

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

het gaat niet weg het word lichter. als fynn "normaal"is zie je hem niet. word hij boos/driftig dan is hij er weer.

Deel Deze Pagina