hallo,, ik had een vraag aan u ik hoor steeds vaker dat vrouwen gewoon ongesteld worden terwijl ze zwanger zijn hoe kun je merken dat je zwanger bent aan je ongesteldheid? ik vraga me dit al heel lang af zou u me hier antwoord op kunnen geven vriendelijke groet danielle
hoi Danielle, nou, het is echt een uitzondering dat je gewoon ongesteld bent tijdens je zwangerschap. De eerste cyclus kun je je wel eens vergissen, dat je denkt dat je ongesteld bent. Het is dan wat oud bloedverlies (dus een beetje donkerder en heel weinig) of het wordt verward met de innestelingsbloeding. (die heeft lang niet iedereen, het is vaak ook maar een heel klein beetje bloed). Mirjam
neej ik bedoel eigenlijk als je de pil slikt hoe je dan kunt merken dat je zwanger bent mensen hebben me vertelt door stolsels? is dat zo groetjes !1
Hoi Igglepopje, dat zou ik niet precies durven zeggen omdat het zelden voorkomt. Je kunt het vaak beter herkennen door secundaire symptomen als pijnlijker wordende borsten, een groeiende buik of grotere/andere stemmingswisselingen. Maar wanneer je met de pil gewoon regelmatig ongesteld wordt, mag je verwachten dat je goed beschermt bent tegen een zwangerschap. groetjes Brigitte