deze chaot is vandaag eindelijk op NOD, niet ongesteld en dus klaar om te testen ... ... heb ik de bijsluiter weg gegooid Kan iemand mij vertellen hoe lang ik hem onder mijn plas straal moet houden, en of ik ook met middag urine kan testen ? (Na een uur of 2 niet drinken) Ik heb de kruidvat test waar een blauw plus of minnetje op komt, waar er 2 in de doos zitten.
Zelf die test nooit gehad. Begrijp van meerdere hier dat t niet zo’n super fijne test is. Heb je al op google gezocht? Hoop dat je een dikke vette plus op je test hebt staan zo!
Ik heb al gegoogled inderdaad, maar kan dus nergens een bijsluiter vinden! Jeetje, had geen idee dat het geen fijne test was! Veel vals positief ofzo? Iemand alternatieven die beter zijn? Het is voor nu even de enige die ik heb, maar ik ben in staat om naar de winkel te rijden
Ik heb hem hier liggen. Er staat NIET LANGER dan 5 seconden in de urinesteaal of 20 seconden in een potje. Succes!
Vooral dat je soms een pennestreep ziet en dat het dan lijkt alsof hij positief is. Maar volgens mij komt dit met name voor bij de te vroege testers. 10seconden is volgens mij prima, heb even gezocht maar geldt voor de meeste testen.
Bedankt allemaal ! Ik wacht nog ff een paar uur tot mijn urine wat geconcentreerder is en dan gaan we een poging wagen ! Spannendddd