Vl heeft gisteravond een feestje gehad, ik werd wakker toen hij thuis kwam en vond hem er al verdacht bleek uitzien, maar ok. Toen hij een tijdje op bed lag is hij er weer uit gegaan om over te geven. Is ook wel vaker voorgekomen, ik heb er een hekel aan, maar goed. Vanmorgen was ik al een tijd beneden met dochtertje, hoor ik hem naar de douche gaan, maar duurde wel heel lang voordat hij kwam dus ik kijken, ligt hij weer op bed... Hij was twee keer flauwgevallen, snee in zijn wenkbrauw en in zijn kin... Heb hem thee gebracht en een krentenbol. Om 12 uur geroepen of hij kwam eten. Hij zat twee tellen aan tafel maar lijkbleek dus ik zeg als het niet gaat ga je maar weer op bed. Niet zoveel behoefte aan een vent die erbij neervalt waar dochter bij is. Dus hij is meteen weer op bed gegaan en ligt daar nou nog. Ik weet dat je flauw kunt vallen als je de avond daarvoor teveel gedronken en te weinig gegeten hebt, maar dat zou nu toch wel weer bij moeten trekken? Iemand ervaring hiermee?
Als je echt goed gedronken hebt kan je je flink beroerd voelen. Laat hem slapen en water drinken en check het over een paar uur nog een keer. Ik ben wel eens 2 dagen ziek geweest van een avondje drinken
Ik denk dat hij ziek is, er heerst ook weer buikgriep. Ik sta na een avond zuipen wel een wankel op mijn benen maar flauw vallen heb ik nog nooit gehad! En ik val heel snel flauw. Beterschap
Ik zat ook aan buikgriep te denken, en dit dan in combinatie met teveel drinken. Een red bull oid wil dan soms wel helpen (iig iets tegen de kater). Beterschap!
Geen redbull laten drinken hoor! Dit intrekt nog meer vocht uit je lichaam, maakt de kater alleen maar erger!
Hij krijgt thee Behalve de krentenbol vanmorgen wil hij niks eten, maar lijkt me toch wel verstandig aangezien hij gisteravond om 6 uur voor het laatst gegeten heeft. Hij zei net dat het er niet beter op werd. Hoop niet dat hij een hersenschudding opgelopen heeft van het flauwvallen..
Het hoeven ook geen liters te zijn Zit veel vitamine b in. Red bull was mijn beste vriend tijdens mn studententijd . Werke echt goed!
Ik heb ook echt geen honger als ik een kater heb. Wat je wel kan proberen is een smoothie, die maakte ik veel. Of vette dingen, gebakken ei bijvoorbeeld. Hem even buiten laten zitten helpt ook om weer wat frisser te worden, buitenlucht doet wonderen. (Hebben al die katers me toch nog niets opgeleverd, weet er alles vanaf inmiddels) Reageerde hij suf verder? Van een hersenschudding raak je in de war toch?
Ik zou naar de HAP gaan. Dit kan ook een beroerte of zo zijn. Heeft hij alleen gedronken of ook pilletjes geslikt?
Nou hij kan verder prima praten enzo hoor hij is ook wel helder, voelt zich alleen beroerd. Alleen drank, Beerenburg...is raar spul
Oeff die is flink beroerd ja! Die klap op zijn hoofd lijkt me ook niet goed.. Zou hem lekker op bed laten liggen en hem in de gaten houden, misschien een verse jus d'orange brengen ofzo, dan krijgt hij iig nog wel vitamines en vocht binnen. En verder veel water laten drinken, misschien wat aspirientjes?
Ik zou hem goed in de gaten houden, als je zo slecht bent vraag ik me af of het alleen door de drank komt. Zo flauwvallen is niet heel gezond. Kijken of hij goed alert blijft en anders even bellen met de HAP.
Oooooh jaaa, Beerenburg! dat zijn de beste katers. Ik zou hem laten liggen, af en toe wat thee of 1 red bull idd. Ik zou er geen eten in gaan doen, want dat komt er waarschijnlijk toch weer uit. Hij heeft toch een krentenbol op? Nou dan kan ie er vandaag wel tegen hoor. Misschien krijgt ie straks wat trek. Kan je een eitje bakken of zo...(kippensoep is ook een goeie bij katers!). Succes met je man!
Cola geven dat moet goed zijn als je beroerd bent geen idee waarom zeggen ze ook met buikgriep. Mijn vader kreeg dat in het ziekehuis toen hij een stamcel transplantatie heeft gehad en chemo's in combinatie met een flinke buikgriep die heerste op de afdeling. Volgens mij zijn het de suikers in cola die het doen.
Ik vroeg me constant af wanneer je het nou eindelijk over de kater zou hebben in je starttopic . Ik zou je man niet te lang aan 1 stuk laten slapen, ben persoonlijk altijd huiverig voor een hersenschudding. Veel vocht laten drinken! Beterschap.
misschien een alcohol vergiftiging?? veel vitamientjes geven en lekker veel water drinken. sommige mensen met een alcohol allergie kunnen ook van die super extreme katers krijgen.
Volgens mij is dit geen beroerte. Maar gewoon beroerd voelen door een kater! Ik zou gewoon nu even de HAP idd bellen...en dan hoor je vanzelf wat hun denken of zeggen...
Nou ga niet de HAP bellen hoor. Hij is net even uit bed geweest, glas drinken en een half stukje brood. Toen toch maar weer terug in bed. Tussen de middag zag hij nog lijkbleek, nu viel het wel mee dus het zal langzaam wel beter gaan.
hier zou ik ook zeker geen hap voor bellen, gewoon een flinke kater lijkt mij. van een kater kan je ook flink beroerd zijn en flauwvallen.