Jeetje, heb vandaag echt testdrang.... HELP ME MEZELF IN TE HOUDEN! Wat gemeen ook....... die kruitvat 2 voor 5 ligt me gewoon aan te staren:x hihi, morgen mijn nod!
Hahaha moeilijk he de meeste beginnen hier met de kv al 4 dagen voor hun nod dus inpriciepe zou je hem al kunnen doen, als je jezelf niet kunt inhouden s6
ik hou je niet tegen, ik zeg zelfs: gewoon doen! . Waarom jezelf nog een dag langer in de maling nemen?!
1 dag voor mijn nod ook al getest met de kv. Helaas negatief Dag erna, op mijn nod, gaf de digitale van cb zwanger aan ! Als je dus nu test, en je test negatief, wordt dan niet meteen onzeker. Succes ermee ! Laat je het ons nog weten ?
ik heb ook testdrang maar ze waren op hier bij de kruidvat. Dus toen toch maar gelijk naar huis toe gereden.
oh 1 dag maar??? Nou ik zou gewoon doen! vooral bij kv Met de testdrang die jij beschrijft heb je nog aardig lang gewacht
Dames! Na het lezen van jullie woorden! Me niet kunnen inhouden en getest! Negatief... Nu afwachten als ik morgenochtend ongesteld word... of dan nog een testje er tegen aan gooien? kan het? de dag erna met dezelfde test eventueel wel positief testen? Liefs.
maar ik bedoel, met dezelfde test dus vandaag kruitvat negatief. morgenvroeg kruitvat positief? hmmm dames??
ja zeker kan dat! mssn heb je vandaag net te weinig voor de test om het hcg op te pikken en morgen er net over heen waardoor je een licht lijntje krijgt! ik hoop het voor je!
jaha alweer getest! Wederom negatief!:x Maar ook geen bloed! Dus ben benieuwd... ga zaterdag nog een testje wagen... mocht het dan negatief zijn, en niet ongi... dan wacht ik maandag af... want als niet de steek, maar de krampen die ik 5 dagen erna had(wat ik d8 een innesteling te zijn omdat ik dit nooit eerder had gehad) dan moet ik het maandag worden! Maar hoop gewoon dat ik nog niet genoeg hcg heb! hahahha
arghhhhhhhhh balen! Ben je altijd spot on op dezelfde dag ongesteld? Oftewel weet je zeker dat het morgen zal zijn? En voel je je anders dan dat je zo graag wil testen? Ik ken het gevoel wel hoor... morgen niets.. dan zou ik gewoon nog een keer testen. Succes!
even een heel ander vraagje... wat is dat onder je banner: pendelen mei 2011 etc? Ik zag dat soort dingen (met dezelfde namen?) ook al eens bij iemand anders staan... ben wel nieuwsgierig wat dat is...
ik ken het haha! ik testte daarom ook vaker voor nod ik kon me niet inhouden haha! succes met wachten nog even en met testen morgen