Ik zou op woensdag 17 maart ongesteld moeten worden, maar ik verloor die dag minimaal bloed, evenals de dag daarna dus ik besloot een test te doen, en die was positief. Toch bleef ik bloed verliezen. Op zaterdag zette het door en werd ik toch ongi met krampen enzo, een vmk dus. Nu bloed ik nog steeds wat, dus ik besloot vanochtend (dus bijna 2 weken later) nog een test te doen. En deze was dus echt dik positief, er verscheen meteen een lijntje. En was nog dikker dan de eerste die ik deed. Wie heeft dit ook gehad? Ik ga van de week maar even bellen met de vk.
kan dat je nog steeds zwanger bent misschien is het een 2ling geweest maar er zijn ook genoeg meiden die bloed verliezen tijdens de zwangerschap zou idd even bellen meid dan weet je het zeker.
Het kan zijn dat je zwanger bent en ongesteld bent geworden. Er zijn vrouwen die bloedvrlies hebben de eerste weken. Bel de vk. Wie weet mag je al een echo laten maken.
ja, gewoon even bellen,hopelijk kunnen ze even snel kijken en je uit de onzekerheid halen. Laat je het even weten? liefs miek
Ik ga donderdag even bellen, want zie dat ze spreekuur hebben tot 12 uur hier. Ben net te laat daarmee en morgen moet ik werken. Ik hou jullie op de hoogte.
Nou vandaag gebeld naar de huisarts, zij konden niets doen en gaven als advies bellen naar VK praktijk. Heb ik dus gedaan en ook zij konden niets doen want ze gaven pas een echo met 7 weken. Dus volgende week echo, op mijn verjaardag notabene. Dus ik twijfel om hem af te zeggen voor de week daarop.
Ik zou proberen om hem eerder te krijgen Loesjuh en anders toch te gaan , 2 weken lang nog wachten is lang meid , kknuffffff
Even een update vanaf hier: vanmiddag toch maar naar de VK geweest voor een echo, en daar was een kloppend hartje te zien!!!! Dus na 3 wk bloeden en krampen, toch nog zwanger, echt een wonder!
Wow da's nog eens een leuk verjaardagscadeautje! Van harte gefeliciteerd en probeer er van te gaan genieten!
ik wil ook zon wonder,,maar dat zal er voor mij wel niet meer inzitten,,, na zoveel bloed en stolsels
Ga voor je duimen meid! Niet om je moed te geven hoor maar ik had ook stolsels, bloed, krampen alles. Maar mijn testen bleven positief (knalde ervan af) echt heel vreemd.