Slecht nieuws gehad van gyn.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jufffie, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

:cry: :cry: :cry:

Vanochtend heb ik de uitslag gekregen van de gyneacoloog!

Het zaad van me man is op 4 dingen na gecontroleerd. 3 zijn goed (weet niet meet wat het waren) en 1 ding was slecht nl. zn zaadjes zijn misvormd!

Aangezien mijn cyclus helemaal in de war is en elke keer met een week verlengt,constateerde mn gyneacoloog dat ik mss niet elke maand een eisprong heb! Ik moet nog 2 keer bloed laten prikken om te kijken wat ze eraan kunnen doen!

Alsnog ben ik God dankbaar want het had ook zo gekund dat mn man onvruchtbaar was!

Maar toch ben ik zooooooooo verdrietig en elke maand hoop ik vurig dat ik zwanger ben :cry:

2. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    aww wat erg meid....ik weet eff niet wat ik moet zeggen
    maar we zijn hier voor je...
    hopelijk komt alles toch nog goed!

dikke knuffel
    nora

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat is niet mis wat je tehoren krijgt.
    maar zo een zaad onderzoek is maar een moment opname (lijkt mij) en wie weet zijn ze een andere keer wel stukke beter

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi juffie,

kijk anders even bij het forum van vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar zijn genoeg meiden die hetzelfde meemaken. Daar vind je een heleboel steun en kunnen ze je vast een heleboel antwoorden geven.

Sterkte !

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ik heb dinsdag dus ook de eerste uitslag gehad van de zwemmersa van mijn partner. Ook hij/wij kregen te horen dta ze een behoorlijk aantla% misvormt zijn, maar dat dat opzich niets hoeft te zeggen, ze hebben alleen wat meer moeite met doordringen zeg maar.
    Dus daar is het inderdaad neit helemaal mis.
    Ik hoop dat ook jouw cyclus zich uit zich zelf weer herstelt zodat er toch een mooi wondertje kan komen voor jullie...
    Heel veel krach....

6. Niet meer actief

jeetje .... ik weet ff ook niet zo goed wat ik nu moet zeggen ... iig sterkte meid!
    En hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht!

Liefs Swiggy

7. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi Juffie

Jeetje dat valt ff rauw op je dak! Tuurlijk leven we in een land vol behandelingen enz maar dat maakt het niet minder moeilijk voor je.

Kan je 1 ding meegeven. Put kracht uit de leuke dingen.

Veel sterkte.

8. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Jeetje dat is niet niks, sterkte meid !

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dank jullie wel dames!

Helaas heb ik nog geen een traantje kunnen laten waardoor ik een nog steeds brol ik mn keel heb.
    Ik loop al sinds woensdag met een depri-gevoel!

Deel Deze Pagina