Vanmorgen voor de zekerheid even test gedaan ivm carnaval wat morgen los gaat haha. 1 februari gestopt met de pil dus heel erg vroeg maar nu twijfel ik maar in het echt lijk ik echt wat te zien. Morgen nog eens proberen. Maar ook wel gevoel dat ik ongesteld.moet moet worden. TUREN MAAR 😅
Ik zie een heeeeeel vaag lijntje in de verte . Welke test is dit ? Je bent vroeg in je cyclus maar zeker niet onmogelijk !
Ik had er nog een liggen van test jezelf van 2 jaar geleden maar was nog goed. Vanmiddag komen ze van sensitest. Jaaa superrrr licht dus kan nog van alles gebeuren
Je bent op 1 februari gestopt met de pil, was dat de laatste van je strip? En heb je daarna een menstruatie / ontrekkingsbloeding gehad? Ik weet niet hoe lang je aan de pil was, maar ervaring leert dat de eerste cyclussen daarna wat langer kunnen zijn en je lichaam eerst moet ontpillen. Ik zie wel heel vaag iets op je test, maar dat zou ook een lh piek kunnen zijn, sommige testen reageren daar op.
1 februari gestopt met de pil na 1 jaar slikken. Van mijn dochter was ik de eerste ronde zwanger maar natuurlijk geen garantie. Ervoor 15 jaar pil geslikt dus 0 idee hoe mijn cyclus is
Ok. Dus je weet niet wanneer je ei was en ook niet met zekerheid hoeveel dpo je zit Ben benieuwd wat de test overmorgen aangeeft
Thnx dames ik ben ook heel benieuwd ga morgen of anders het weekend proberen anders maak ik me alleen maar gek. Maar nee weet niet precies wanneer mijn eigen was, niks gevoeld.
Zo is hij ingedroogd maar mag je natuurlijk niet meer naar kijken. Dus gewoon even 2 dagen wachten haha