Het gaat zo goed met ons kleine mannetje! Hij is gigantische inhaalsprongen aan het maken en alle controles zijn elke keer goed We hoeven nu pas over ruim twee maanden weer terug naar de ka! Na alle zorgen is het nu echt genieten, we durfden niet een te hopen dat hij het zo goed zou gaan doen.
Oooh wat is ie alweer groot! Als we toch aan het spammen zijn, hier is mijn mooie meid. Let niet op de krassen, ze moest zonodig een kat aan zijn snorharen trekken....
Allereerst, Laravelk wat een knapperd zeg! jeetje dat is ook toevallig zeg! ik heb gisteren net alle oude fotos bekeken! van het vorige topic omdat ik even wilde kijken hoe de jongens van Jada er uitzagen (maar die waren weg dus Jada ) Wat leuk om jullie kindjes te zien, hoe ze mooi groot zijn geworden. Dat geeft mij weer moed! ik kan niet wachten tot ze wat groter en sterker zijn.
Kijk dat ziet er toch allemaal leuk uit die foto's! Fijn dat de kindjes het allemaal zo goed doen! Ook ik spam eventjes
Noah doet het prima! Hij is heel vrolijk, slaapt van 19 tot 7:30 en drinkt en eet goed....voorbeeldig kind
hihi das inderdaad wel erg fijn, shannon kan ons nog steeds bij nacht en ontij wakker maken. soms slaapt ze door en dan weer om 02.00 uur wakker, volgende keer om 04.00 of je gaat controleren om 23.00 voordat wij gaan slapen word je recht aangekeken door een spelend meisje.. zitend in haar bed.. haha mutsie
Ik hoop dat je dotje bedoelt, mijn kind is geen doetje hoor! Bij de 14-maanden-controle was ze net over de 8 kilo en 74cm lang. Ze volgt haar eigen lijntje dus ze zal nu niet veel zwaarder zijn, het gaat al maanden heel langzaam.
Wat leuk allemaal! Wat gaat het goed! Hier ook ons mannetje (heb geen gecorrigeerde banner, maar zes weken te vroeg)