zwangerschapstest ( ingedroogd lijntje!?!)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fempje, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik heb eff een vraag, ik ben nu 1 jaar na de bevalling van britt weer aan de pil,nu is het zo 16 feb heb ik mijn laatste pil in genomen.ik ben woensdag ongi geworden maar wel heeel anders het was bruin bloed en niet veel,sinds vrijdag heeeel erg misselijk moeten overgeven sorry voor het ontsmakelijke :oops: en zo het hele weekend maar ik was zaterdag al weer van mijn ongi af :confused: verder dacht ik er niet echt bij na dat ik meschien zwanger zou kunnen zijn maar sinds vandaag veeg ik weer in een oud bloed af en nog steeds misselijk,dus vond ik het tijd om een testje er tegen aan te gooien,clearbleu gehaald en net gedaan en ik zie eeeeen heeeel erg licht streepje staan dus ik test gesloopt en hij staat er echt maaaar heeeeel erg licht kan het dus meschien een ingedroogd lijntje zijn, zit dat lijntje bij de clearbleu er meschien wel altijd al standaard in? ik weet het niet maar ik vind het erg vreemd,het is natuurlijk van harte welkom want wij hadden dus 16 feb ook besloten om te stoppen met de pil en er weer lekker voor te gaan ;) dus het zou heeel erg toeval zijn als het zo is.

2. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi meis heb je een foto van de test? dan kunnen we ff meekijken ;)

liefs

3. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    nee dat heb ik niet,hij is zo licht dat als ik er een foto van maak dat je er dan toch niks van ziet.maar toevalig zat ik net bij jou te kijken maar ik zou zeggen dat hij posi is hoor :)

4. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    denk het niet meis, want heb vandaag eentje geprobeert van de colruyt en deze was nega! maar morgen komen nieuwe toe met de post dan ga ik nog eentje wagen! moet wel zeggen dat ik veel clearblue heb gehad bij mn andere 2 zoontjes en nooit een indroogstreep heb gehad! dus ik :thumup: voor je en mss eens een andere test proberen ;)

liefs!

5. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Ja zou inderdaad nog een test proberen want volgen mij is tie inderdaad positief...ik heb dezelfde test gedaan en die van mij was negatief en dan zie je echt geen streepje...En volgens mij is dat streepje echt heel goed! Helemaal geweldig!

6. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    maar ging deze van vandaag dan ook niet posi geweest zijn? pfff allemaal vervelend allemaal :):)

7. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hoebedoel je liliby?

ik test nou aankomende vrijdag pas weer.we zien het wel ik hoop het :D

8. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ziet het eruit als een licht pennestreepje?
    Dan is het waarschijnlijk een soort van indrooglijntje. Ik heb dit wel gehad bij Clearblue..
    En wil je het zeker weten? Dan gauw nog eens testen! ;)

Deel Deze Pagina