hoi dames ik heb een vraag aan jullie.... ik heb op 23 juli de doorbraak van mijn miskraam gehad na 5,5 week zwnagerschap.. het was een echt ongi met stolsels (sorry ) enz... ook bloedverlis was net zoals en de lengte van een ongi.... mijn temp bleef nog een beetje hoger dan normaal dan VOOR mijn ei maar was wel LAGER dan toen ik nog zwanger was.. afgelopen maandag 31 juli heb ik een inwendige echo gehad en alles was schoon en weg (heb het zelf ook hel duidelijk gezien).. gelukkig maar.. ook zei de verloskundige dat mijn baarmoeder zich weer klaar maakte voor een ei (hij was 0.5 cm dik) nu merkte ik gister-avond (dag 15 nieuwe cyclus dus vanaf 23ste juli)een beetje spotten (bloederig slijm)dus ik dacht hhmmm misschien eisprong (wat ik trouwens nog nooit heb gehad een ovu-bloeding) of tijdens het klussen (wat afgelopen zaterdag... dag 14...pijn deed) iets beschadigt.. nu hadden we gisteravond weer geklust (dag 15) en dat deed geen pijn en het bloed was ook weer weg vanmorgen.. dus ik dacht dan misschien toch een ovu-bloeding maar nu nog steeds dag 15 begin ik echt bloed te verliezen terwijl ik echt NERGENS geen last van heb??!! ook was mijn temp vanmorgen erg laag voor mijn doen... en dat gebeurt meestal voor mijn ei (verwacht hem normaal gesproken ook rond de 17de tm 24 dag) een aantal dagen lager dan voorheen waarna ie een jump maakt omhoog.. krijg ik nu dus weer een ongi??? na 16 dagen ??? dit heb ik dus werkelijk nog nooit meegemaakt behalve toen ik net gestopt was met de pil (3 jaar terug) toen had ik ook een keer een bloeding na 14 dagen.. 1 of 2 dagen HERKENNEN JULLIE DIT?? (ik hoop dat jullie mijn verhaal snappen.. het staat er een beetje ) voor mijn templijst vanaf de miskraam kunnen jullie op mijn ff link drukken hier onderaan mijn bericht GROETJES!!
Hoi, Ik hoop dat ik je verhaal snap. Als dat zo is dan denk ik dat die eerste bloeding misschien nog gewoon na de miskraam hoorde. Ik kreeg een week na de curretage (dus geen spontane miskraam) een bloeding. Dit kon volgens de VK nog gewoon bij de miskraam horen, aangezien er toch van alles gebeurt binnen. Als dat bij jou het geval is, kan het dus ook zijn dat dit je eerste echte menstruatie is na de miskraam. Geen flauw idee hoor, maar misschien helpt het je. Wat betreft temperaturen, daar weet ik echt niks vanaf dus geen flauw idee of jouw temp te maken heeft met wat ik hierboven beschreef... Succes
hoi dames op mijn 18de cyclus dag vandaag is het bloeden/spotten weer gestopt.. eigenlijk gistermiddag al.. gelukkig maar.. ik denk toch dat hubs te wild is geweest