Banner na eerste, zeer korte cyclus. Hoe doen jullie dat?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Druif, Jul 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

zoals ik elders ookal schreef ben ik al na 20 dagen mijn eerste echte ongi gekregen na het stoppen met de pil. :(

Nu hoor ik aan jullie ervaringen wel dat de kans groot is dat dat volgende maand weer anders is. Maar ik wil zo graag een banner ... Wat vullen jullie in zo'n geval in?

Druif

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Druif,

Ik heb zelf een onregelmatige cyclus. Echter lijkt hij de laatste keren wat regelmatiger te worden.
    Meestal (zeker in het begin) nam ik mijn langste cyclus.
    Echter nu wisselt het tussen de 31 en 35 dgn dus ik heb nu maar het gemiddelde genomen ;)

Greetz Silla

3. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Druif,

Ga in het begin van het gemiddelde van 28 dgn uit.
    Je kunt hem altijd naar het einde toe nog aanpassen.

Groetjs

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Idd, gewoon 28 dagen invullen.... maar dan wel veel vroeger beginnen te klussen dan de banner vruchtbaar aangeeft he, je weet maar nooit! :)

5. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Hoi Druif,

Dat ligt eraan waar je zelf naar wilt aftellen denk ik. Je kan gewoon 20 invullen natuurlijk, maar als je die 20 niet vertrouwt als normale cyclus zou ik het aantal dagen invullen dat je cyclus eerder (voor de pil oid) ongeveer telde. Of anders inderdaad het algemene gemiddelde voor een cyclus (28 ). Zorg er in elk geval voor dat je NOD niet veel te vroeg in je banner staat want dan ga je je al veel te snel zenuwachtig voelen en wil je te vroeg gaan testen en dat levert alleen maar ellende op.

Hopelijk heb je hier wat aan... :(

6. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Hoi,
    ik heb zelf ook nog geen banner i.v.m. onregelmatige cyclus en vond dat ook best jamer. Staat zo kaal he! Misschien dat ik er nu ook een maak en uitga van de langste cyclus. (ongeveer 40 dagen) Hoop voor je dat je snel regelmatig bent.
    groetjes Olga

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Of nog beter ...om de dag klussen.
    Wij gaan daar nu deze ronde ook weer proberen (in mei was het daarmee raak!!!) maar door de warmte is het de afgelopen 2 ronden niet van gekomen, maar nu gaan we er ECHT nog eens proberen....

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Hey Druif,

Ik had na mijn pilstop na 17 dagen al mijn eerste menstruatie.
    Ik ben toen alsnog uitgegaan van een cyclus van 28 dagen.
    Uiteindelijk bleek deze iets korter te zijn omdat ik na 12 dagen mijn eisprong al voelde, en dus een cyclus van 26 dagen had. Ben toen trouwens niet meer ongi geworden :D Ik testte op dag 27 positief !

Succes!!

9. Druif

Druif Bekend lid

Jul 8, 2006
    730
    0
    0
    Heerlijk, al die meiden die binnen de kortste keren antwoord geven op een prangende vraag. Bedankt!

Nou, daar gaat ie dan. Ik heb maar gewoon 28 dagen ingevuld. Vroeger had ik nl. een heel regelmatige cyclus.

En jullie hebben gelijk; een beetje eerder en extra klussen kan natuurlijk geen kwaad.

Laten we voor elkaar duimen dat iedereen snel weer een lekker ritme te pakken heeft!

En Olga, gewoon meedoen joh!

Share This Page