hoe lang blijven liggen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gavor, 28 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Haha, dat klinkt idd wel vreemd ja. Ik fris me daarna nog even op, ga naar de wc en dan weer liggen. Maar goed, voor mij logisch, maar wel even 3 stappen verder in mijn hoofd dan ik aan jullie beschreef!

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik had er zelf nog niet eens aan gedacht tot mijn mannetje na het vrijen een kussen onder mijn poep schoof en zei dat ik zo een half uur moest blijven liggen... :confused:

Wie wil er hier nu zwanger worden? :)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    alle rare fratsen doende is ieder voor zich, maar de hoogebandjes zijn toch echt al lang en breed onderweg hoor, die hebben een voorsprong van ik weet niet hoelang... ;)

alles wat eruit gespoten wordt vindt zijn weg juist door het slijm (cervix) wat maakt dat de zaadcellen de weg naar boven kunnen bereiken hetgeen eruit floept heeft al lang en breed niets meer van doen met de echte zwemmers.....

en daarbij tis natuurlijk wel lachwekkend maar niet echt libidoverhogend al die rare fratsen...tenminste niet voor mij en zeker niet voor hubs.. ;)

voor degeen voor wie het wel werkt veel succes..

ik blijf liggen tot mijn sigaretje op is....daarna moet ik toch echt ff piepie machen.... ;)

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik blijf voor de zekerheid ook maar even liggen de dagen rond eisprong (na klussen natuurlijk), mét inderdaad kussen onder m'n billen. Maar of 't zin heeft?
    En ons favoriete standje is op z'n hondjes :oops: en dat blijkt bevorderend te werken ;)
    Baat t niet, dan schaadt t niet! Belangrijkste is dat we lol hebben.
    Afgelopen vrijdag voelde ik op weg naar huis duidelijk mn eisprong (bleek later ook te kloppen met temp.). We zijn begin van die avond er toch nog even voor gegaan. Daarna 15 min. blijven liggen.
    Liepen we later buiten, vraagt mn honey of t niet kwaad kan dat ik verticaal sta haha.

5. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    denk wel dat ook een beetje gezellig is nagenieten hoort er toch wel bij :)

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

haha, zelfs ik blijf na de inseminatie in het ziekenhuis ng 15 minuten liggen.............. hihi en het wordt nog wel in de baarmoeder ingebracht, dus kan helemaal niet terugkruipen..........

Maar de gynaecologe zei dat we ff moesten blijven liggen...........ach geeft ook een beetje after gevoel, zo ff samen met zijn tweetjes.........

grtjs
    Twinny

7. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    daar heb je gelijk :)
    maar denk dat je ook wel een beetje variatie er in moet houden anders word het ook saai maar ja ik blijf wel liggen en heb handdoek erbij en na tijdje douche ihihi als het niet te laat is :rolleyes: in de avond
    maar je moet er wel het plezier erin houden :)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Grappig onderwerp, nou ik ren altijd naar de toilet :oops: als we klaar zijn! Bij ons was t de eerste ronde ook gelijk raak dus.... ik denk dat t meer tussen de oren zit. ;)

9. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Ik blijf ook liggen hoor, min of 10-15 met mijn benen omhoog tegen de muur.. Hahhaa ;) ;)

10. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Haha, ik zat gister na het klussen net te denken om hier een topic over te openen. Want ik was er ook wel benieuwd naar hoe lang je moest blijven liggen. Ik hou het vaak niet langer vol dan 5 minuuten :) Want anders val ik in slaap of overdag moet ik nodig andere klussen doen.

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat denk ik ook hoor patroescha....daarbij ik heb liever de winnaar...degene die als eerste boven is ;) dan degene die eerst op allerlei manieren gedwongen moet worden naar boven te zwemmen ;)

iedereen wil altijd heb beste voor haar kind, waarom dan ook niet voor je eicel :) :) ;)

12. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Ik blijf ook niet speciaal liggen hoor, eerst even naar de wc......lijkt me ook niet nodig :D Daat gaat snel genoeg omhoog!

ben ook al 2 keer zwanger geworden zo

13. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik/wij blijven ook altijd even liggen 10 min. tot 30 min. of de hele nacht. Lekker nasoezen of tv kijken.

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik ging altijd gelijk naar de wc, maar tegenwoordig kruip ik tegen m'n ventje aan en dan vallen we samen in slaap :oops: En midden in de nacht word ik een keer wakker en dan ga ik alsnog naar de wc...

gr
    jorietje

15. Kim26

Kim26 Actief lid

6 mei 2006
    116
    0
    0
    Australie
    ik blijf meestal 5 minuutjes liggen

Gr. Kim

Deel Deze Pagina