beweging voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pompeloesje, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    Hoi,

Dit is mijn derde zwangerschap en het is echt absurd maar het lijkt alsof ik de baby voel... Gisteren heb ik het een keer of acht gevoeld, telkens op hetzelfde plekje, net boven mijn schaambot (of net er onder). Voelde telkens als een zenuwtrekje in mijn baarmoeder maar telkens op hetzelfde plekje.
    Ik weet dat ik net pas 9 weken ben en dat het absurd is maar het lijkt echt zo.
    Ik weet dat mijn moeder haar derde kindje ook op tien weken voelde...
    Kunnen perfect mijn darmen zijn ook hoor.

Wie voelde de kleine ook al vroeg in de zwangerschap?

2. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik dacht deze zwangerschap ook rond de 11/12 weken al wat te voelen. Wel wat later dan bij jou, maar nog steeds erg vroeg. Een paar weken later wist ik zeker dat ik de baby voelde.

3. Dsol

Dsol Lid

11 jul 2015
    7
    0
    0
    Ik voelde het ook al rond 13 weken.. de meeste mensen zeggen dat dat niet kan.. Maar ik ken mijn lichaam zo goed.. Ik denk dat mensen die al zwanger zijn geweest en hun lichaam goed kennen die zeker het kindje al eerder kunnen voelen mijn man voelde hem ook al met 18 weken.. :)

4. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ik voelde onze zoon ook al met 11/12 weken en nu voel ik hem af en toe al erg duidelijk.

5. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik voel nog niks:( Alleen krampen momenteel :( Wel erg leuk voor jullie!!!!!! :D

6. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    bij mijn eerste voelde ik het met 18 wk bij mijn jongste voelde ik het vanaf 13 wk en nu voel ik mijn darmen nog:)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ja hoor dat kan zeker, hier bij de tweede ook met 11/12 weken. De vk gaf toen aan dat dit zeker kan met name bij een tweede of derde ect zwangerschap

Trouwens gefeliciteerd met de zwangerschap

8. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Dit is mijn eerste en ik voelde haar zo rond de 17-18 weken voor het eerst. Ik ben benieuwd hoe het met een volgende zwangerschap zal zijn, ze zeggen wel dat je de volgende eerder kunt voelen.

9. Ik voelde het ook al met een week of 14, komt omdat mijn placenta aan de achterkant ligt..

10. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik begon wat te voelen met 16 weken maar dacht dat dit mn darmen waren :p nu 18 en begin echt beweging te voelen.. mijn placenta ligt ook achter en de echoscopist vroeg met 15 weken al of ik hem kon voelen en was beetje verbaast dat het niet zo was ;)
    Dus je kan het wel heel vroeg voelen.. ik was er zelf niet een van.. al kan vriendlief als zn hand er lang genoeg opligt wel al babje voelen :D

11. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ja hoor kan zo vroeg! Hier beide zwangerschappen hiervoor bij 17 en 13 weken en nu weet ik bijna zeker dat de kleine ook al voel!

Deel Deze Pagina