Goedeavond Ik dacht gewoon ongesteld te zijn, maar vandaag besloten na een week bloed verlies toch een test te doen ennn yesssss zwanger. Maar ohhh waarom bloed. Als ik nu afveeg bloed slijm en soms klein klontje. Geen inleg kruisjes meer of maandverband. Deze week wel ob gebruikt aangezien ik dacht omgesteld te zijn geworden Verloskundige gebeld, kan nog niets zien waarschijnlijk en moet nog 2 weken wachten op echo. Weet even niet wat ik met me zelf en mijn gevoel aan moet!! Iemand ervaringen?
Hoi hoi, Toen mijn oudste 6 maanden was werd ik voor het eerst weer ongesteld (dacht ik) Het was gewoon een pittige menstruatie die 2 weken duurde. Een maand later kwam er geen menstruatie, dus toch maar eens een test gedaan. Zwanger!! Bij de termijnecho bleek ik verder te zijn, dus die menstruatie was geen gewone menstruatie maar bloedverlies (innestelingsbloeding?) tijdens de zwangerschap. De verdere zwangerschap is toen goed verlopen en het is inmiddels een prachtige meid van 14 jaar. Het kan dus nog steeds goed gaan, maar ik ben nog steeds blij dat ik tijdens het vloeien niet wist dat ik zwanger was. Want bloed tijdens een zwangerschap maakt je toch wel erg onzeker en bang. Ik wil je sterkte wensen en hoop voor je dat het allemaal goed komt.
Ik heb bijna mijn gehele zw gebloed. Erg angstig idd, maar nu is mijn dochtertje al ruim 12 weken. Bloed hoort niet maar het komt toch best vaak voor weet ik nu. Dus dat je bloed verliest, hoeft niet persé te betekenen dat het fout zit. Maar erop vertrouwen dat het goed zit is heel erg moeilijk. Toch zul je dat moeten proberen, bekijk het per dag en doe rustig aan. Heel veel sterkte! .
Bedankt voor jullie lieve berichtje!! Helaas heeft een paar dagen later de miskraam door gezet Erg veel pijn in mijn buik en onderrug gehad. Bloed verlies viel mee. Eenmaal bij de vk en de echo was het al redelijk schoon van binnen. Erg verdrietig, maar ben zo realistisch dat het niet goed was en dan doet moeder natuur haar eigen werk. Hopenlijk snel beter nieuws. Toch is het heel raar, als ik nu bij de vk kom en ze vragen hoeveel kinderen dan zeg ik 1(gezonde dochter van 2) en 2 zwangerschappen en dat vind ik toch wel moeilijk. Nogmaals dank voor jullie reacties en lieve woorden!!