Vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Troelala, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala

Troelala Lid

31 mei 2012
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier komt een beetje een duidelijk verhaal maar weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.

Mijn man en ik vermoeden dat ik een vroege miskraam hen gehad. We zijn nu 7 maand bezig voor ons eerste kindje, en voor het eerst had ik het gevoel dat het raak kon zijn(gevoelige borsten weeïge-buikpijn en smorgens wat misselijk). Was 5 dagen over tijd maar wilde tot zaterdag wachten om samen te kunnen testen. Vrijdag avond kreeg ik heel erg last van mijn onderbuik en rug. werd snachts wakker van de pijn en ik dacht mijn ongi zal wel wel met wat vertraging zijn gekomen, molletje genomen spatlapje er in en weer naar bed.

Zaterdagmorgen was een grote bloedbad heb de beddengoed gewoon weg kunnen gooien(sorry voor de details).
    Dit ken ik dus helemaal niet niet van mijn normale ongi en nu mijn vraag wat moet ik doen?? Testen zal wel geen zin meer hebben moet ik de HA nog bellen(geen idee wat zij moet zeggen naar toch even bellen??).
    Moet ik nog ergens op letten heb nu wel beetje verhoging maar ben nog herstelde van een griepje.

Sorry voor het hele verhaal maar ben gewoon heel onzeker en wil niet in het wilde weg gaan google-en, dan krijg je toch allen de horror verhalen te lezen

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat je gewoon een hevige menstruatie het gehad.
    Over een miskraam spreek je pas als je een positieve test hebt gehad.
    Het zou best kunnen dat het heeeel vroeg is misgegaan maar daar ga je nooit meer achterkomen.

Bij heel veel vrouwen gaat het mis nog voor hun nod,dit weten ze dan niet eens!

Succes in de volgende ronde!

3. Troelala

Troelala Lid

31 mei 2012
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankje voor het reageren dan ga ik er niet over in zitten en op naar de volgende ronde!

4. Kwebbeltje2

20 jan 2014
    25
    0
    0
    verpleegkundige
    in het Westen van NL
    Hoi, Troelala,

Ik heb ook helaas al heel snel moeten beslissen op een miskraam.
    Ik heb mijn zwangerschap moeten afbreken, nadat bij mij gisteren een zeer ernstige vorm van Lymfklier kanker is vast gesteld, ik had vorige week donderdag een positieve test gedaan, en ja , ik was zwanger van mijn 2e kindje.
    Gisteren hoorde ik dat ik mijn zwangerschap moest afbreken i.v.m een aantal zeer zware chemo kuren die chemo kuren zijn zeer slecht voor mijn ongeboren kindje , dus ik ben heel erg ziek , en dan ook mijn zwangerschap moeten afbreken.
    Ik weet op dit moment niet wat ik hier mee aan moet maar ik had vanmorgen voordat ik die beslissing moest nemen een gesprek met de Verloskundige , Gynecoloog & Oncoloog.
    Ik had in 3 dagen zeer sterk opgezwollen lymfklieren in de oksels en liezen en een zeer hoge koorts van 40,5* en ben heel heel er moe en voel mij dan ook heel heel ziek.
    Ik weet nu niet hoe ik straks verder moet met een e.v.t nieuwe poging om een 2e zwangerschap aan te gaan.
    Maar ik ben nu te ziek en te geemotioneel om daar nu aan te denken.

groetjes, Kwebbeltje

Deel Deze Pagina