Hi allemaal, Gistermiddag half 2 heb ik een HSG gehad. Ze hadden gezegd dat ik wat bloed kon verliezen maar klopt het dat ik nu al 30 uur redelijk veel bloed verlies ? Gister rood (3 verbanden nodig) en vandaag veel bruin. Ik ben niet meer ongesteld ( cyclusdag 9 vandaag) Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft?
Ik heb alleen smiddags een heel klein beetje bloed gehad, maar bij mij was er niks aande hand en de eileiders doorgankelijk....misschien zater er verstoppingen bij jou? Wel erg vervelend voor je!
Zou even bellen met het ziekenhuis om te overleggen. Hb er zelf geen ervaring mee maar als je gevoel zegt dat het te veel is zou ik even overleggen. Sterkte. Vervelend!
Hmm alleen in de middag?? Nee das t gekke, de gyn geeft het door gesproken met me. Beide eileiders waren gewoon doorgankelijk. Wel erg pijnlijk geweest doordat ze met tang mijn baarmoeder naar beneden moest trekken om hem goed zichtbaar te krijgen op de foto.
Dan zou ik inderdaad even naar het ziekenhuis bellen, want bij mij was het niet noemenswaardig (qua hoeveelheid). Het zal per persoon wel verschillen maar ik vind dit nogal een groot verschil! Succes, ben benieuwd wat ze zeggen?
Ja het is zondag en ze zitten dicht. Het wordt nog niet veel minder. Gelukkig heb ik morgenochtend een echo staan en kan ik het meteen even vragen..
Even ter geruststelling, ik heb zeker drie dagen gebloed. Eerste anderhalve dag flink, daarna nam het af, maar heeft in ieder geval drie dagen geduurd. Was volkomen normaal volgens mijn arts
Ik heb ook 3 dagen gebloed, maar niet zo veel. Eerste dag wel redelijk wat en de dagen erna wat bruin, toen had ik alleen inlegkruisjes nodig. Voor je eigen geruststelling zou ik er morgen idd ook ff naar vragen. Misschien was je al goed nieuw baarmoederslijmvlies aan het aanmaken, dat kan door de hsg weer los gespoeld zijn.
Bedankt v jullie antwoorden. Dus dan is drie dagen dus toch niet zo ongewoon ? Pffieuw.. Ik denk dat ik idd wel al wat bnsv had opgebouwd (ik zit op cyclus dag 10) Dat moet dus opnieuw gaan groeien. Ik hoop dat ik de ze cyclus Nog wel IUI kan doen dan..
Bij mij heeft het zich goed hersteld en ik had 2 dec. de HSG. Ik was toen al aan heg spuiten vanaf 28 november. De eiblaasjes zijn wel langzamer gegroeid dan dat ze normaal bij mij groeien, maar ik heb 12 dec (cd 17) de zesde iui gehad. Hou moed hoor, want het kan dus prima! Succes morgen en ik hoop dat de iui voor jou ook door kan gaan!
Ik weet inmiddels meer. Na 3 dagen flink gebloed te hebben, is het gestopt . Mijn bmsv was gewoon netjes 6mm. De gyn zei dat het bloed kwam door beschadiging baarmoeder hals. Maar niet door afbraak bmsv. Gelukkig maar !