3de miskraam in 3 maanden??Kan dat??

Discussion in 'Miskraam' started by Esma, May 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esma

Esma Bekend lid

Hallo dames,

Ik weet echt niet wat ik hier over moet denken.

Op 29 maart heb ik een miskraam gehad van een vrucht van 6 weken (ik was toen 9 weken).
    Op 3 april was mijn baarmoeder schoon (gynaecoloog zkh).
    Op 29 april een miskraam (test was positief).
    Nu zou mijn ongi dag volgende week moeten zijn, en vandaag hevige bloeding en 2 klonten verloren. Net test gedaan en er was een lichte streep te zien. Mijn man zei vroige week al: hee je bent toch niet zwanger, want je borsten zijn weer zo groot? Ik zei nee, want ik moet nog mijn eisprong krijgen deze week en in die week hebben we helemaal niet gevreeen.
    Dus ik weet echt niet wat ik er van moet vinden

Heeft iemand ook deze ervaring gehad??

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    HCG kan wat langer in je bloed blijven zitten waardoor je dus een positieve test kan krijgen terwij je niet meer zwanger bent....
    3 miskramen in 3 maanden tijd lijkt me eigenlijk best veel? maar als je het zeker wilt weten zou je eens naar de gynaceoloog moeten om het te vragen / onderzoeken?

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    HCG kan inderdaad nog wel een week of 6 in je lichaam blijven na een miskraam. Ik denk dat je testen daarom steeds positief zijn geweest. Drie miskramen zo snel achter elkaar lijkt me ook wat veel. Maar ik zou het voor de zekerheid navragen aan je gyn, dan weet je waar je aan toe bent. Succes!

4. Esma

Esma Bekend lid

De zwangerschapstesten na menstruatie waren negatief, dwz dat er geen hcg meer in de urine zat.
    Maar deze laatste keer is wel erg bizar, omdat ik nog een week moet wachten op mijn ongi dag. En ik voelde helemaal niet dat ik ongi ging worden. Normaal heb ik altijd wat bruinverlies de 1ste 2 dagen en daarna breekt de bloeding door.
    Even mijn onsmakelijke ervaring neer zetten:
    Gisteren was ik aan het werk en ineens voelde in het stromen. Ik ging naar de wc en het leek alsof er een kraan was open gezet (vies verhaal ik weet het). Maand verband ingedaan enzo. en weer aan het werk.
    Toen stond ik op en voelde iets eruit glippen en ging weer naar de wc. Toen zat er een soort bloed/weefsel achtig iets op mijn maandverband. Ik had niks bij me dus kon het ook niet bewaren.
    Toen ik na werk naar huis ging zat ik op de bank en moest plassen en ging naar de wc en ineens floepte er een grote bloedklonter uit. Sindsdien heb ik niet meer gebloed, nu heb ik een heel klein beetje bruinverlies. Test gedaan en was licht positief.
    Net huisarts gebeld, die zei: "kan best dat je zwanger bent, als je weer gaat bloeden en het houdt niet op, moet je vrijdag naar mij toekomen".
    Ik ga gewoon een afspraak in het zkh maken, want wil wel weten wat er aan de hand is.

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

het is idd allemaal wel heel erg vaag allemaal.
    Ik zou het ook eens goed uitlaten zoeken als ik jou was.

6. Funkie

Funkie Bekend lid

Jan 13, 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Het duurt wel een tijdje voordat het hcg uit je lichaam is.. ik was 5 weken zwanger en het heeft bijna 5 weken geduurt voor het hcg uit me lichaam was :)
    en aangezien jij langer was als ik duurt het denk ik ook langer voor het eruit is :)

Ben natuurlijk geen dokter he :)!!

Share This Page