na de bevalling van de jongste 13 mnd borstvoeding gegeven en niet ongesteld geweest. Heerlijk! Daarna begon het gedoe. Aan de pil gegaan. Maar na een paar dagen begon het bloedverlies. Na anderhalve maand en 2 x heftige oogmigraine aanval gestopt en het maar weer een paar maanden zonder pil geprobeerd. Heb probleem is dat ik alleen toen begon te bloeden met mijn eisprong tot aan de menstruatie. Dus bijna 3 wk bloedverlies en dan weer anderhalve week niets. Bij de gyn geweest en alles ziet er goed uit van binnen. Huisarts heeft mij nu de driefase pil voorgeschreven en dit ging de eerste tijd goed maar sinds ik de laatste kleur pil van de strip slik voel ik me beroerd: misselijk, draaierig, hoofdpijn en het bloedverlies begint alweer Ik ben er zo klaar mee. Weet niet zo goed wat ik nu nog moet. Spiraal? Ben alleen zo bang dat ik dan ook weer blijf bloeden. Iemand nog tips?
Het beste, als alles er normaal uitzien, is je lichaam de kans geven om het op te lossen. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik dus alle anticonceptie even overboord zetten. Geef het een paar maanden de tijd.