Zette bij jullie het bloeden onmiddellijk door?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lolieken, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Pff, gisteren positief getest een beetje later kreeg ik bloedverlies. Heel donker bloed. Daarna was het voorbij en tot hier toe niks meer gezien. Wel een enorm zeurderig gevoel in mijn buik. Ik weet niet wat ik kan verwachten.

Zette het bloeden bij jullie door of stopte het ook om dan weer opnieuw te beginnen?

Ik vind het heel moeilijk om het los te laten. Ik kan er ook niet "naast" voelen. Ik lig niet dubbel maar heb wel heel de tijd zo'n zeurend gevoel. Heel vervelend.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Oei, wat vervelend zeg! Zeker gezien je verleden. Ik hoop voor jullie dat alles gewoon goed is met jullie kindje!

Bij mijn miskraam begon 't bloeden op dinsdag, een klein beetje, toen stopte het. Donderdagavond weer een beetje bloed. Vrijdag echo, het hartje klopte toen gewoon, dus dat bloed kwam waarschijnlijk ergens anders vandaan. Toen vrijdagmiddag weer bloed, een stuk meer dan daarvoor. Toen weer een echo en inmiddels was 't hartje gestopt. Het bloeden stopte toen ook. En zaterdagavond kwam alles er ineens uit (ook het vruchtje dus), dat duurde alles bij elkaar ongeveer 1,5 uur.

Maar ik was wel een stuk verder dan jij nu (bijna 13 weken), dus kan best zijn dat 't dan heel anders is.

Deel Deze Pagina