Hoe lang bloedverlies bij zeer vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door kwebbel1984, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Op 5 dec ben ik ongie geworden tot 7 dec. Daarna was het over maar vorige week maandag begon ik ineens weer te vloeien. In eerste instantie alleen bij het afvegen en daarna ook druppels en later meer in maandverband of inlegkruisje. Had donderdag de dokter gebeld omdat ik op 3 dec een heel licht streepje had toen ik een test deed. De dokter zei dat het een innesteling was of het kon ook dat ik een zeer vroege miskraam had en dat het bloeden vandaag of morgen gestopt moest zijn. Ik moest vandaag ook nog een test doen, alleen heb ik de testen nog niet binnen die ik vrijdag besteld had. Dus moet nog ff wachten met testen. Ik heb heel af en toe een steekje links of rechts. Maar verder geen krampen oid. Het was over het algemeen meer oud bloed. Hoe lang bloed je bij een vroege miskraam en kan het misschien nog een zwangerschap zijn??

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Bij mijn vroege miskraam nu heb ik 5 dagen gebloed.
    Denk je dat het opnieuw een zwangerschap is nu? Ik kan je verhaal niet zo goed volgen maar dat ligt geheel aan mij hoor haha.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb een gewone menstruatie gehad bij de kortste zwangerschap...dat ging al op/rond NOD mis.
    Oud bloed kan innesteling zijn...

4. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik dacht dat ik 3 dec ongi moest worden en dat werd ik niet. Heb toen 2 zw testen gedaan en de 1e was een heel licht streepje en de 2e was nog lichter. Tussen de testen zaten 1,5 dag. Ik werd tot mijn verbazing eigenlijk op 5 dec ongi. Dat duurde 2 dagen. Na het verwijderen van mijn mirena in september ben ik steeds 2 dagen ongi. Dus dacht 7dec ook dat het was afgelopen. Op 10 dec had ik bloedverlies bij het afvegen. Ik heb afgelopen donderdag telefonisch met mijn ha gesproken. Die zei dat het een innesteling kan zijn of dat het een zeer vroege miskraam is. Ik moet dus nu testen. Heb vrijdag testen besteld maar die zijn nog niet binnen en verwacht dat ik morgen dus kan testen. De ha zei dat het vloeien vandaag of morgen gestopt moet zijn maar denk niet dat het morgen gestopt is. Telkens als ik denk dat het minder word en ik ga weer naar de wc moet ik toch mijn inlegkruisje verschonen. Hoop dat je het nu een beetje snapt.

5. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Meestal verloopt een vroege miskraam zoals een normale menstruatie. Een vroege miskraam is echter een zwangerschap die zich eigenlijk nog in het subklinische stadium bevindt. Als die zwangerschapstesten (zeker de gevoelige) niet zouden bestaan, zou je gewoon denken 'oh, ik ben een 5-tal of 7-tal (of minder natuurlijk) dagen overtijd en nu krijg ik ineens mijn menstruatie toch nog'.

Ik heb sowieso weinig en kort bloedverlies. Mijn vroege miskraam (had een HCG van 30 dat een week later amper op 43 stond) duurde eigenlijk maar 2.5 dagen. Wel een paar dagen langer last gehad van een bruinrode veeg, maar niet echt sprake meer van bloedverlies daarna.

Een vroege miskraam loopt meestal al bij de innesteling mis, dus is er nog niet echt een 'vruchtje' te zien bij de mentruatie.

Het is dus heel persoonlijk hoe een vroege miskraam verloopt en hoe ver je bent.

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    bij een vroege miskraam volgt meestal een normale menstruatie, soms iéts heftiger maar verschilt niet veel

7. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik had een menstruatie van 2 dagen wat daarna 2 dagen gestopt was en toen begon ik weer te vloeien. Eerst was het alleen bij het afvegen maar het is meer geworden dat ik echt een inlegkruisje of soms een maandverbandje moet gebruiken. Tot nu ben ik nog aan het vloeien dus ik denk niet aan een menstruatie meer. Volgend de ha moest het vandaag of morgen over zijn en ik denk niet dat het dan over is. Hoop het natuurlijk wel...

Deel Deze Pagina