niet meer voelen van de baby...help wat nu

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamanenya, 3 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamanenya

mamanenya Lid

14 feb 2007
    44
    0
    0
    begeleidster gehandicapten
    bergschenhoek
    Hallo,
    Ik heb een flinke pech deze zwangerschap, niets verloopt volgens het boekje, en ik word hier vrij onzeker van.
    Om een lang verhaal kort te makenzijn dit de feiten.
    Week 6 flinke bloedingen geen oorzaak kunnen vinden.
    Week 10 tot ongeveer week 17 weer flinke bloedingen oorzaak groot hematoom onder in de baarmoeder(placenta ligt wel bovenin)
    Week 21 prachtige echo geen bijzonderheden , hematoom vrijwel "ingedroogd"minimaal aanwezig.
    Week 23 heftige bloedingen opname ziekenhuis en voledige bedrust ivm starten van de weeën.(antalat hiervoor gekregen) na een week ontslagen.
    Week 25.5 bloedingen nemen weer in hevigheid toe terug naar het ziekenhuis, deze ronde vinden ze een urineweginfectie en ik krijg een antibiotica kuur en mag weer naar huis nu 3dagen later voel ik mijn kindje die ik anders vrij heftigvoel nauwelijks bewegen de bewegingen lijken meer op iets kriebels onderin mijn buik maar niet meer de ferme bonken en butsen die ik de weken ervoor van hem kreeg...kan dit te maken hebben met de antibiotica dat hij hierdoor een beetje verdoofd is of moet ik me toch zorgen maken en terug gaan naar het ziekenhuis (ik wil niet een overbezorgde zwangere zijn om steeds daar weer aan te kloppen ik kom er al zo regelmatig) het bloeden is overigens sinds vanmorgn iets minder geworden en is iets stroperige nog wel helder rood.

Alvast bedank voor advies
    Danielle

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Danielle,

Met dit termijn kan je een beweging heel snel missen. Helemaal (en dat is meestal de reden) als je kindje andersom is gaan liggen.
    Maak je je zorgen dan MOET je altijd bellen! Laat even naar het hartje luisteren te geruststelling, dat is echt niet 'overbezorg'zijn.
    Maar een toekomstige moeder die goed voor haar kindje zorgt!

Groetjes Imke

Deel Deze Pagina