Heftige menstruaties na bevalling: wordt dat nog minder?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Myo, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    9 Maanden geleden bevallen van de derde en ik ben nu voor de derde keer ongesteld. En ik loop weer leeg. Elke 1,5 MOET ik mij dringend verschonen. Het bloed plonst er letterlijk uit. 's Nachts moet ik meerdere malen opstaan om mezelf te verschonen (kraammaandverban+supernachttampon met vleugels) anders gaat het mis. Ik durf ook niet naar buiten zo. De vorige 2 menstruaties duurden 8 en 9 dagen. Gelukkig is het bloedverlies na 3 dagen wel iets beter te hanteren. Maar dit kan niet goed zijn voor mijn hb op termijn. Ik lees veel over een heftige eerste menstruatie na bevalling; dat zou suggereren dat het zich in een later stadium wat normaliseert. Maar omdat het nu voor de derde keer hetzelfde lijkt te verlopen...hoe ging dat bij jullie? Is er nog hoop of zal ik langs de huisarts gaan?

2. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dat klinkt best heftig. Ik heb dat zelf niet zo gehad, nu ben ik wel bekend met heftige menstruaties, maar ze zijn nu juist wat minder pijnlijk geworden (misschien dat dat puur beleving is na de bevalling, who knows). Alleen de eerste was inderdaad zwaarder. Als het bij mij zo heftig bleef, zou ik toch even overleggen met de huisarts.

3. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Overleggen met huisarts maar ook naar osteopaat gaan!

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Tussen mijn zwangerschappen door ben ik 6 keer heel zwaar ongesteld geweest. Paar dagen ervoor begon het dan met migraine en flauw val gevoel. En de menstruatie duurde ook langer dan ervoor. Kon weinig uitvoeren omdat ik me echt helemaal gesloopt voelde die dagen. Ik weet alleen niet of het snel minder word erna. Na 6 keer ben ik weer zwanger geworden.

5. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook gehad en nu nog steeds ! Sinds de bevalling nog steeds niet normaal allemaal.

Ook maandverband plus tampons nodig anders lekt alles door ook snachts

6. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat helaas ook. Het duurt bij mij nu 3 dagen korter als voor de bevalling maar die 3 dagen zitten nu in de eerste twee dagen. Ik loop echt helemaal leeg en zelfs super tampons zijn in een uur vol. Heel leuk 's nachts als je er een keer of 4 uit moet terwijl zl doorslaapt.

7. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Hier ook gehad, tussen de zwangerschappen door, allijd heel heftig! Heb er niks aan gedaan, alleen geaccepteerd!

8. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Bij mij de eerste 4x ook heel hevig. Zelfs voor het einde van m'n strip al hevig ongesteld. Nu 5e x maal gelukkig minder hevig en niet voor het einde van de strip :)! Hopelijk straks bij jou ook!

9. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hier ook,al word t nu wel wat minder ,de vijfde keer .
    Dus hopelijk word t dat ook . Heb hier al een zeiltje in bed gelegd voor de nacht ,anders ligt ook alles onder helaas.

Deel Deze Pagina