Ik wil even mijn hart luchten...... 21 maart heb ik een spontane miskraam gehad na een zwangerschap van 9 weken. Nu ben ik altijd al onregelmatig ongesteld, dus ik weet dat het misschien nog wel 2 of meer weken kan duren voordat mijn cyclus weer opgang komt. Maar nu ben ik zo bang dat het veel langer gaat duren. Na mijn bevalling van mijn zoontje die nu 1,5 jaar is, werd ik pas na 5 maanden voor het eerst ongesteld en dat zonder bortsvoeding te hebben gegeven. Stel je voor dat het nu weer zo lang duurt......pfff ik word gek van deze onzekerheid!
Misschien is je lichaam nu wat gewend en wordt je snel vruchtbaar? Probeer iig positief te blijven, hoe moeilijk het ook is.. Ik wens jou heel veel sterkte..
Hoi tralala, Het kan echt heel veschillend zijn zie hieronder. Mijn laatste mk was 5 jan en 26 maart testte ik posi dus dat kan ook nog. Hoe gaat het nu met je? Succes in ieders geval.
Wie weet gaat het bij jou net zo snel als het bij mij ging. 2 weken na de MK weer een eisprong en zwanger. Onze dochter is nu 10 maanden. (miss bij mij iets te snel want ze werd 3 maanden te vroeg geboren, op de uitgerekende datum van de MK). Het is bij jou ook vast snel weer raak!! En blijft je kindje lekker zitten.
Jeetje dat lijkt helemaal apart, alsof het zo had moeten wezen dat je gewoon op die datum een kindje moest krijgen. Tralala: ik hoop dat je snel een normale cyclus krijgt, dan weet je weer waar je aantoe bent.
Ja dat was idd heel vreemd. Net of mijn lichaam dacht nou er zijn nu 9 maanden zwangerschap voorbij dus de baby moet eruit. Kreeg natuurlijk wel 9 maanden zwangerschapshormonen duurt natuurlijk ff voordat dat uit je systeem is. En mijn dochter is helemaal gezond. Geen infecties gehad of hersenbloedingen. Alles ging goed. Alleen groter groeien. Best bijzonder.
Hallo, ik heb 4 april een hele vroege miskraam gehad, wist net 4 dagen dat ik zwanger was. enkele dagen erna was al het hcg al uit mijn lichaam. mijn cyclus was sinds november 35a 36 dagen. Dus daar ben ik nu weer vanuit gegaan. Maar nu heb ik weer steken in mijn borsten en werd ik gisteren weer misselijk 's avonds.... weet niet wat ik nu moet denken. Dus tralala ik snap jou heel goed. Snap nuy niks van mijn cyclus en mijn lichaam. Succes!!!
Ik heb net de 2e VMK in een half jaar gehad en huisarts adviseerde mij Efamol PMP van Bional, dit zorgt ervoor dat je menstruatie regelmatiger wordt en je minder last van de menstruatie hebt. Ik ben na de 1e VMK onregelmatig en de pijn rond en tijdens de menstruatie werd steeds erger. Daarnaast slik ik nu dagelijks een lage dosis kinderaspirine, dit moet er voor zorgen dat als er een bevruchting plaats vindt, dat de innestelling goed zal verlopen. Doordat je bloed enigszins verdund is bevordert het een goede innestelling. Over beide zei de huisarts: baadt het niet dan schaadt het niet. Wellicht kan je met je huisarts overleggen.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Sinds gister heb ik allerlei menstruatie klachten....lage rugpijn en een beetje buikpijn. Ik dacht doe vanmorgen toch even een zwangerschapstest, maar helaas harstikke negatief....nu maar hopen en duimen dat ik vandaag of morgen ongesteld word. Fleur wat bijzonder dat je bevallen bent op die datum en fijn dat alles goed is gegaan.