Hi allemaal Ik ben 9 maanden terug aan de pil geweest en mijn partner en ik hebben besloten de pil stop te zetten. Niet voor zwanger te worden maar gewoon omdat ik er me niet goed met voelde. Nu had ik de vraag. Ik moet nog al veel plassen deze week. We hebben we sex gehad voor ik mijn pil stopte dat was bijna twee weken geleden maandag en zaterdag hebben we nog gehad. Is dit dan onveilig sex of niet? Of is dat nog steeds veilig? De woensdag erna wel mijn menstruatie gehad. Ik weet nog mijn allereerste zwangerschap was ik direct zwanger en had ik net hetzelfde, maar dat is dan we geƫindigd in een miskraam jammer genoeg. Nu heb ik ondertussen wel een kindje van 1 jaar. Dus zou het toch onveilig geweest zijn of niet? Ik merk echt dat ik heel veel moet plassen meer dan normaal. Alvast bedankt om te antwoorden Daag
Ben je netjes aan het eind van de strip gestopt of ergens random? In het laatste geval kan het zo zijn dat het niet veilig was omdat er dan toch een eisprong ontstaat. Maar daarvoor zou ik even de bijsluiter van je pil lezen. En als het inderdaad een zwangerschapskwaal is dan zou je al positief moeten testen, dus je kunt voor de zekerheid ook een test doen.
Ik ben gestopt in het begin van de tweede week. Ik heb nu ook soms krampen. Maar ik ga inderdaad mijn bijsluiter er eens bijnemen. Alvast bedankt om te reageren