Gisterochtend heb ik een uitstrijkje laten maken. Kreeg meteen een inlegkruisje van de huisarts omdat het begon te bloeden, en had gister overdag wat krampen. Nu bloed ik dus nog steeds en het neemt wat toe in hoeveelheid (bij naar het toilet gaan echt een plasje en veel op het toiletpapier). Heel irritant want ik kan niet tegen inlegkruisjes en het is te weinig voor tampon, dus nu moet ik elk uur naar de wc omdat ik bang ben dat ik misschien te laat ben.. Is dit normaal, heb al eerder uitstrijkjes gehad maar nog nooit langer dan een paar uur bloedverlies gehad, en al helemaal geen 36 uur lang..
Eerlijk gezegd klinkt dat niet normaal.. ik heb nog nooit bloedverlies gehad na een uitstrijkje. Is het niet je menstruatie? Anders zou ik morgen de huisarts even bellen voor de zekerheid
Bloedverlies na een uitstrijkje is heel normaal. Bijna elke vrouw heeft dit. Ik verwacht niet dat de huisarts hier wat mee kan TS. Maar je kunt altijd bellen als het je niet lekker zit.
Ik heb meerdere uitstrijkjes gehad, en eigenlijk altijd bloedverlies en krampen erna. Huisarts zegt ook dat dit tot w dagen kan duren. Ik zou voor nu nog niks doen. Mocht het morgenmiddag nog zo zijn kun je altijd de huisarts bellen voor overleg, maar zoals @Evanesco al zei, ik denk niet dat de huisarts er wat mee doet
Zeker geen menstruatie bloedverlies is wel normaal, alleen deze keer neemt het dus toe ipv af.. snap er niks van
Heb eigenlijk nooit bloedverlies gehad na het maken van een uitstrijkje. Staat er niets over in de bijgevoegde folder die je met de uitnodiging ontvangt?
Ow echt? Nooit geweten! Maar heb sowieso amper bloedverlies, stol nogal snel haha.. nou ja dan misschien gewoon even aankijken?
Ik heb er te weinig verstand van om er echt wat over te zeggen, zelf 1x een uitstrijkje gehad en daarbij geen bloedverlies gehad, maar dat het bloedverlies wat toeneemt zou voor mijzelf wel een reden zijn om morgen even te bellen naar de huisarts/assistente. Al is het maar voor je eigen gerustheid.
Geen oproep gehad, volgens eigen schema uitstrijkjes ivm eerdere afwijkingen en HPV dat aanwezig blijft. Normaal zeggen ze tot een dag bloedverlies..
Excuses, was in de veronderstelling dat het nav een oproep was. Misschien morgenochtend even bellen met de arts?
Nog steeds bloedverlies. Volgens de assistente kan het wat langer aanhouden omdat ik ook een ectropion heb.
Ik maak zelf uitstrijkjes en 9 van de 10 vrouwen verliezen weleens bloed, de een wat meer dan de ander maar als het na 24 uur nog steeds aanwezig is dan is er een andere oorzaak en bij ts zou dat het ectropion kunnen zijn.