Hoi meiden! Ik ben nieuw hier, kwam al surfend hier terecht en erg veel info hier te vinden, goed zo! Ik heb eigenlijk een vraag aan de andere dames die ook een miskraam hebben gehad (helaas) Ik zou nu 6.5 weken zwanger zijn. Vorige week begon ik te bloeden, maandag echo gehad en alleen een leeg vruchtzakje te zien. Ik zit nu op de 7e dag dat ik bloed, iedere ochtend verlies ik ongeveer één maandverbandje bloed (soms met een klein stolseltje), en de rest vd dag alleen een paar drupjes. Hoe lang moet ik nou afwachten tot de miskraam doorzet? Mijn temperatuur blijft ook nog steeds hoog dus de miskraam is nog niet voorbij denk ik. Wat hebben jullie gedaan? Moet ik anders huisarts bellen of nog wachten? Alvast bedankt meiden, hopelijk weet iemand antwoord want emotioneel houdt ik dit ook geen weken vol pfff
Hallo Ik heb hier nog eens goed rond zitten lezen ik zie dat het best wel lang kan duren. Als ik maandag nog steeds bloed, ga ik gewoon de HA bellen en vragen wat ik ermee moet, ik wil er geen weken nog mee rond lopen want ik wil ook weer vooruit.
Hallo lentefee, Bij mij duurde het 8 dagen vanaf de eerste bloeding. Maar de aankondigingen waren al eerder, ik heb 3 dagen ervoor erge krampen en bloedverlies gehad. Houd de VK geen contact met je? Bij mij belde ze (of kwamen ze) om de dag langs om te vragen hoe het verliep. Heel veel sterkte met alles. Liefs Minka
hoi Minka, Fijn dat de VK wel regelmatig naar je informeerde. Nee hiekreeg ik maandag dus een echo en voor de rest mocht ik het zelf uitzoeken, en echt antwoorden op mn vragen kreeg ik ook niet
had 3 dagen voor echte miskraam al lichte krampen en licht bloedverlies, Na miskraam nog 9 dagen gevloeid (als flinke ongesteldheid). Ik moest week na miskraam weer contact opnemen bij VK. Bloeden was toen al zoveel minder dat ik nog een paar dagen af moest wachten of het echt stopte en ik geen buikpijn meer had. Anders moest ik weer bellen. Gelukkig is alles vanzelf goed gegaan. Geen na-echo meer gehad. Sterkte!
Hoi meiden, bedankt voor de antwoorden. Probleem is dus dat ik niet echt krampen heb gehad, wel een lichte buikpijn zoals ongesteldheid maar ja, echt weinig, ook vind ik dat ik tot nu toe te weinig heb gebloed om te zeggen, ja dit was het.. Ik wacht dus nog even af en anders vraag ik toch weer voor een echo of doen ze dat niet?
Hoi Lentefee! Ten eerste sterkte, ik weet wat je meemaakt. Ik heb deze week ook een leeg vruchtzakje verloren ( zie ander topic). Ik begon 1 dag voor die tijd te vloeien , heb di avond het vruchtzakje verloren en vloei nu nog wat. Ik heb ook helemaal niet erg gevloeid en heb ook geen echt buikkrampen ghad. Ik was op mijn werk overdag, en s'avonds kwam het zakje eruit. Het vloeien was bij mij zeker niet erger dan mijn een gewone ongi. Kan het niet zijn dat er misschien tussen wat stolsels toch het vruchtzakje zat? Ik heb het opgepakt uit het toilet. De vk en de huisarts hebben het zakje bekeken. ( leken vliesjes, zat ook geen vocht meer in). Groetjes Jellie
Jellie, jij ook veel sterkte met dit verlies. hopelijk kun je het een goed plaatsje in je hart geven. Wat ik heb verloren waren eigenlijk iets van twee- drie stolsels, dat was gisteren, die waren wel wat groter, voor de rest zijn het echt meer kleine slijmerige draden (ja sorry weet ook niet hoe ik dit moet uitleggen hoor)
Dank je! Heb best moeilijke momenten maar voor mij is het een troost dat het niet geleefd heeft.. Die vliesjes van mij waren erg duidelijk. Moest ze even in water doen. Ze vallen dan niet uit elkaar en je kunt het ook niet uit elkaar trekken. Bij stolsels kan dit wel. Ik denk dat als je een leeg vruchtzakje hebt niet echt heftige krampen hoeft te hebben en denk dat hjet bloedverlies ook wat minder is dan als er een vruchtje bij zit..? Vind ik wel een logische gedachte Waren jou tests ook vaag? Ik vermoed nu nml dat de HCG al uit mijn lichaam ging op het moment dat ik teste. Ik hou mezelf voor dat ik waarsch maar heel even bevrucht ben geweest. Moet vlg week een test doen van de vk om te kijken of die neg is. Groetjes Jellie
Oh gek, hebben ze me niks van gezegd dat ik nog eens moet testen. Ja mijn test was ook vaag maar wat ik nog vager vind± ik teste op dag 12 na mn eisprong, veel te vroeg natuurlijk en toen was die vaag positief. Dus ik testte vier dagen later weer en nog steeds hetzelfde, vaag positief. Dus ik vermoed dat het toen ergens mis is gegaan. Oh ik ben blij als ik ervan af ben zeg! Heb jij verder geen klachten gehad, ik helemaal niks namelijk.. niet moe niet misselijk, waarschijnlijk ook door te weinig HCG vermoed ik.
Mijn 1ste test was 2 dg nadat ik ongesteld had moeten worden. Dat was s'middags, deze was vaag. Vlg ochtens was hij iets duidelijker , dag daarna nog vaag maar wel duidelijk. De Moeders voor Moeders test was ook vaag ( 1 week daarna!), er was wel een streep maar ze had me 'beloofd' dat deze test mega donker zou uitvallen. ( schijnt vaak te gebeuren) Bij mijn test schok ze eerst ook even van; oh jee hij kleurt niet. Ze heeft zelfs nog een test gedaan... Was er dus niet helemaal gerust op maar je weet wat ze zeggen; een streep is een streep! Ik had verder ook geen klachten, alleen een paar dagen voor mijn ongi had ik veel speeksel en een paar x een bloedneus. Ik hield mezelf ook voor dat dat vast kwam doordat ik maar weinig Hcg aanmaakte.. Had eigenlijk ook nog niet echt kunnen genieten van het idee dat ik zwanger was want ik vertrouwde het niet. Ik heb zelfs zondag ( dag voordat ik begon met vloeiien) tegen mijn ouders gezged, eerst wil ik zien op een echo dat er echt een beebje zit..! Ik ga testen vlg week omdat ik dan kan zien of er nog hcg in mijn urine zit. Mocht ik dan over een tijdje ( ik hoop het!) positief testen dan weet ik zeker dat het niet van deze miskraam komt.. ( was advies vd vk, heb het niet zelf bedacht) Liefs Jellie
Jelli, Hopelijk is het hormoon uit je lichaam zodat je weer kunt beginnen. Ik temperatuur weer dus zo kan ik ook weten of het weer goed zit..
Lentefee, ik heb vrijdag een miskraam gekregen dmv pillen (het hartje van het kindje klopte niet meer) En vandaag ben ik voor t eerst bloedvrij! Tenminste vannacht ook en gisteren was het minimaal. Bij mij het vloeien dus een week geduurd!
FunnyMe, sterkte meid.. Kwam er veel uit bij jou? Ik heb het idee dat het vrij weinig is, maar ja mn vorige miskraam was met 8 weken, deze was al rond vijf weken gestopt, zal denk ik ook wel verschil maken met de hoeveelheid he. Nou ik zit dan vandaag op dag 8 dus ik verwacht dat het snel zal stoppen.. en dan op naar de volgende ronde, ik hoop zo dat het weer snel raak is, en voor jullie ook natuurlijk, en dat het allemaal goed gaat!
Lentefee, ja bij mij kwam er veel uit. Ik heb vorige week vrijdag de pillen ingebracht. Bijna meteen kramp gekregen. 2 uur later begon ik te vloeien. Na 6 1/2 uur begon ik ook stukjes te verliezen. Na 13 uur nadat ik de pillen heb ingebracht ben ik ons kindje verloren. Ik heb die dag van de miskraam echt maar een uurtje met een maandverbandje kunnen doen. Soms redde ik dat niet eens! Daarna werd het langzaam minder. En sinds vandaag vloei ik niet meer! Ik hoop snel mn cyclus weer op gang te hebben. Met de iui wachten we nog even maar we willen het wel weer even op de 'normale' manier proberen. Is het vloeien bij jou wel al minder?
strekte allemaal, Ik heb woensdag 7-02 een miskraam gehad, ik vloei nu nog maar heel weinig. Ik was 5 weken zwanger.
Jacequeline, heel veel sterkte ermee meid!hoe voel je je? FunnyMe, oh dat is inderdaad snel gegaan bij jou dan zeg, jeetje dan is er ook veel uitgekomen zoals je het verteld.Lijkt me wel fijner om te weten dat je ook echt alles kwijt bent he? Ik zit nog steeds in onzekerheid, want ja ik verlies iedere dag nog kleine beetjes helder rood bloed, weet ook niet wat dit betekent. Ik ga maandag toch echt maar ff bellen en vragen wat ik ermee aan moet en hoe lang ik moet wachten.
Nou schiet mij maar lek, en lek ben ik nu dus ook! Het bloeden was dus nog wel weinig, wel dagelijks maar ja minder als een menstruatie in ieder geval. Zit ik vanmorgen op de wc, beetje druk uitoefenen je kent het wel, voel ik wat lopen, dus ik kijk verschrikt: hellup het stroomt eruit! Het begint na een week dus weer van voren af aan, krijg ik nu zes miskramen in één keer of zo? Als iemand het weet mag ie het zeggen, en morgen ga ik bellen!
nou gisteren ben ik een grote prop ineens verloren, dus ik denk dat dit het wel was... ik wacht dus nog ff af maar ik heb nu ook helemaal geen buikpijntjes meer of zo, dus waarschijnlijk is het uiteindelijk toch nog los gekomen.