Hoi dames, Op 4 juni had ik een positieve zw. Test echter ook bloedverlies was 5 dagen aanhield. Op 16 juni echo gehad daar ik zelf weinig vertrouwen had dat het goed zat. Inderdaad op echo niets te zien. Arts verwachtte dat het bloeden binnen 2 weken zou beginnen. Ondanks dat ik al een beetje wist dat het niet goed zat verder niet gevraagd wat ik dan kan verwachten. Nu ben ik zojuist bloed gaan verliezen maar heb geen idee of je tampons mag gebruiken, hoelang het bloedverlies aanhoud etc. Nu is het nog geen helder rood bloed maar lijkt het meer op bruin slijm/bloed. Waar moet ik op letten etc? Bedankt alvast!
Wat jammer dat het niet zo mocht zijn. Bij mij hield het af en aan 3 weken aan. Soms paar dagen niet, dan weer wel. Ik heb de eerste dagen geen tampons gebruikt. Had daar geen goed gevoel bij.
Nog meer mensen tips/adviezen waar ik op moet letten? Had gisteren pijn net onder m'n rechter schouder nu weggetrokken en nu pijn onder in m'n rug wat voelt als een soort spierpijn?? Normaal bij menstruatie heb ik geen klachten dus geen idee of dit erbij hoort?
Wat vervelend dat het een miskraam is. Tampons mag je niet gebruiken, in bad mag je ook niet gaan. Krampen horen erbij. Een miskraam gaat gepaard met veel bloedverlies, iets heblviger dan een menstruatie ook kun je stolsel verliezen en wat dikkere klonten bloed met slijm. Je mag gewoon pijnstillers slikken tegen de pijn. Bloeden kan een week duren maar ook 3 weken. Bij elke vrouw is dat anders. Ik zelf heb ook een miskraam gehad precies 14 dagen geleden alleen ik was gecurateert. Sterkte meid!
Thanx voor je reactie! Ik heb dus al 5 dagen bloedverlies gehad rond de tijd dat ik mocht testen. Echter was blijkbaar niet al het weefsel eruit. Mag je dan ook geen tampons gebruiken?
Wat ontzettend naar dat je dit moet meemaken. Ik wil graag mijn ervaring na 3 miskramen met je delen. Ik heb bij de eerste 2 miskramen gemiddeld een week gebloed, niet heviger dan een menstruatie wel wat langer wat gepaard ging met lichte buikkrampen en kleine stolsels/slierten. Ik heb bij de laatste miskraam bijna 3 weken gebloed, waarschijnlijk niet al het weefsel goed verloren. Je kan het beste na 2 weken weer een echo laten maken om te controleren of je alles goed bent verloren. Sterkte!
Wat verdrietig dat het niet goed is! Ga je de miskraam afwachten of overweeg je nog een curettage of Cytotec? Ik heb net een missed abortion achter de rug waarbij ik Cytotec heb gebruikt. Ik ben daarmee na een dag al het weefsel in een keer verloren en heb toen dat weg was weer tampons gebruikt in plaats van maandverband. Officieel mag dat niet, maar er kwamen geen stolsels meer, dus ik vond het zelf wel kunnen Ik heb iets langer dan een week gebloed, maar de laatste paar dagen echt heeel weinig. Viel me alles mee, maar ik weet niet hoe het gaat als je gewoon afwacht. Sterkte!