Hoi allemaal, Paar dagen geleden een positieve test gedaan. Wij waren helemaal blij. Gisteren was ik zo misselijk en dinsdag gisterenavond is dat minder geworden. Vanmorgen bij het naar de toilet gaan had ik last van roze/bruine afscheiding ik voel niet echt krampen en ben nu rond de 5/6 weken zwanger. Nu ben ik zo bang moet ik eerlijk bekennen. Ik moet nog een verloskundige bellen voor een afspraak hoor.deze bel ik morgen op. Komen jullie dit bekend voor? Groetjes
Het kan alle kanten op. De lichte roze bruine afscheiding wil niks zeggen. Je zou een eerste echo kunnen hebben vanaf 6,5/7 wkn. Dus mss wil de vk dat doen Succes
Hier vanaf 5,5 / 6 weken bruine afscheiding, de ene keer wat meer/donkerder dan de andere. Volgens mijn VK is dit oud bloed en kan het geen kwaad. Woensdag heb ik de eerste echo
Wat naar dat je zo in onzekerheid zit. Helaas heb ik bij mijn vroege miskramen ook licht bruin bloedverlies gehad wat na een week overging in helder bloedverlies waarbij ik het vruchtje verloor. Bij al deze miskramen werden mijn zwangerschapstesten geen knaltesten. Ik hoop dat het bruin bloedverlies bij jou niet een voorbode is op een miskraam maar resulteert in een mooie zwangerschap, het hoeft natuurlijk niet mis te zijn. Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. Ik weet hoe vervelend het is om in onzekerheid te zitten, wordt je gek van! Sterkte meid.
Is inderdaad om gek van te worden, heb al sinds het begin last van bruin bloedverlies, heel soms wat roze. Maar volgens gyn hoef ik mij hier niet meteen zorgen om te maken, heel wat vrouwen hebben hier last van en dit hoeft niet meteen het ergste te betekenen. Maar ik begrijp dat het je onzeker maakt, ik heb ook momenten waarop ik het kan relativeren en de keer daarop zit ik weer jankend van de schrik op het toilet. Ik zou dus nog niet meteen het ergste denken en afwachten.
Dank jullie wel. Ik wacht het af hoor. Net de verloskundige gebeld en zij zegt dat het bij zwangeren vaak voor komt. Maar ze belt vanmiddag terug. Maar ik voel mij nog niet echt happy hoor.
Verloskundige vertelde ook dat je niet veel kan doen. Omdat ik net 5 weken ben. Je kan een inwendige eco doen maar dan zie je alleen het vruchtzakje en ik heb vaginsme dus ja
Je kan er inderdaad niet veel aandoen helaas, behalve afwachten. Ik heb ondertussen al een hartje gehoord, wat mij toch wat heeft gekalmeerd, maar dan nog heb je geen garantie. Ik trek mij gewoon op aan verhalen van vriendinnen die dit ook hebben gehad tijdens hun zwangerschap en nu een gezonde baby hebben.
Wat fijn dat je het hartje heb gehoord. Verloskundige heeft terug gebeld en zei vertelde wederom dat het deze klachten normaal zijn. We wachten af.