Hoi meiden, Ik moet het even van me afschrijven hoor. Afgelopen donderdag licht positief getest. Vrijdagochtend temperatuur gedaald naar 36.9, dat gebeurt standaard op de dag dat ik ongesteld ga worden. De moed dus weer in de schoenen gezonken... Vrijdag nog wel een testje gedaan en deze was ook weer licht positief, maar in de loop van de avond ongesteld geworden. Had van de week nog wat zwangerschapstestjes besteld en deze kwamen vandaag binnen. Vanochtend nog maar een testje gedaan om te kijken of deze dan wel negatief was, maar ook deze was licht positief (ander merk dan de andere 2 testjes die ik had gedaan). De 3de miskraam is dus een feit Nu heb ik volgende week een afspraak bij de gyneacoloog om de uitslag van het chromosomen onderzoek te bespreken. Heb hiervoor bloed laten prikken na de 2e miskraam 3 maanden geleden. Maar ik zou maandag nog een keer bloed moeten laten prikken om nog wat andere onderzoeken te laten doen, waaronder een stollingsonderzoek. De uitslagen hiervan zouden we dan meteen volgende week ook bespreken. Hiervoor mag je echter 3 maanden niet zwanger zijn geweest. Ik neem dus aan dat dat nu dan geen zin heeft?? Iemand hier ervaring mee? liefs, Vlijt
Hoi meis, sterkte! Ik zou even contacten met de gyn, die kan je vast meer info geven over wel of niet bloed prikken nu. Lieve groet, Selma
dank je wel meiden, lief! Ik heb vandaag nog een testje gedaan en die is tot mijn verbazing veel donkerder dan gisteren... Dat is toch vreemd?? Ik had verwacht dat het bijna niet meer te zien zou zijn. Iemand een idee hoe dit kan?
@ vlijtig liesje: wat vreselijk voor je dat je weer een mk hebt. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Over je vraag: tegen mij is ook gezegd dat ik 3 maanden niet zwanger mag zijn/ hormonen mag slikken voor het stollingsonderzoek. Ik zou ook even contact opnemen met je gyn.
Wat een onduidelijkheid allemaal! Vervelend... Misschien is het een innestelingsbloeding? Of verlies je daar te veel bloed voor? Heb je ook buikpijn of dat niet? Sterkte!!
bedankt voor jullie berichtjes weer! @Noukje: ik ga idd morgenochtend maar even bellen. Is een beetje zonde om bloed te gaan prikken als het toch niet kan. @Mama van Dewi: normaal ben ik erg zwaar ongesteld, nu is het minder. Maar volgens mij wel te veel voor een innestelingsbloeding. Heb wel wat menstruatiekrampen maar ook die kunnen erger. pffff, schiet niet op dit...
even een hart onder de riem: er zijn genoeg meiden die bloed verliezen en toch een gezond kindje krijgen, mijn vriendin bijvoorbeeld. Overleg even met de gyn. En laat anders een bloed-hcg test doen. En het klinkt erg positief dat je test donkerder is geworden! Ik had vorige week zondagavond pos getest, ma ochtend neg en die middag ongi, en die was dubbel zo heftig dan normaal... heel veel succes, ik duim voor je! enneh, ik heb 2 miskramen (9weken, 7 weken en vmk gehad) en heb toen een gezonde zoon gehad helaas nu weer met 9 weken een ma liefs Miek
@Miek74, ook jij bedankt voor je reactie. En sterkte met je miskraam, het blijft balen ookal heb je al een goede zwangerschap gehad! Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld over het bloed prikken en ze zeiden dat ik toch maar moest komen. Dan zouden ze ook meteen het HCG in mijn bloed bekijken. Nu kreeg ik daar vanmiddag al de uitslag van en dat was 26. Passend bij een prille zwangerschap en dat zou natuurlijk kunnen kloppen. Vrijdag moet ik weer terug om bloed te prikken en om te kijken of het gestegen of gedaald is. Ik moet zeggen dat ik er niet heel veel vertrouwen in heb..
fijn dat ze al hebben gekeken naar je hcg in je bloed, en lekker snel de uitslag! Hopelijk is hij vrijdag gestegen, ik duim heel hard voor je! Een miskraam went nooit :'(,maar ik kijk vol goede moed naar de toekomst Liefs miek
vandaag weer bloed laten prikken en hcg was 39. Wel iets gestegen dus maar veel te weinig. De gyn denkt dus ook dat dit geen goede zwangerschap is. Het zal dus een miskraam zijn, maar een bbz is ook niet uitgesloten. Moet direct bellen als ik buikpijn of weer bloedverlies krijg. A.s. woensdag had ik sowieso al een afspraak staan bij de gyn voor de uitslag van het chromosomenonderzoek waarvoor we 3 maanden geleden bloed hebben laten prikken. De dag ervoor moet ik weer bloed laten prikken op hcg en dat wordt dan ook besproken. Ze zullen dan ook een echo maken om te kijken wat er aan de hand is. Heb nog wel gevraagd hoe het kan dat de urinetest zo duidelijk is (vanochtend weer een knaltest) maar daar kon ze ook geen verklaring voor geven. De kans is dus heeeel klein dat het een goede zwangerschap is en verder moeten we woensdag even afwachten...
Bedankt weer voor jullie reacties Miek en Nanette. Ik weet dat er nog een hele kleine kans is, maar ik ga er echt vanuit dat het niet goed is hoor. Echt k*t! Vanochtend overigens nog steeds een dik positieve test en mijn borsten worden steeds gevoeliger, dus dat is dan wel weer vaag... Ik zal woensdag nog wel even reageren hier, dan weet ik weer meer. Liefs, Vlijt ps: Nanette, ik lees net ook jou topic, jij ook sterkte met afwachten!