Ik ben 16 mei gecurreteerd en nog steeds niet ongesteld of wat dan ook.Heb ook ovulatietesten gebruikt vanaf het moment dat de zwangerschapstest negatief was maar ook geen eisprong kunnen ontdekken tot nu toe.Ben daar nu maar mee gestopt,want is een duur grapje... Wanneer werden jullie weer ongesteld na curratage of miskraam?
Hai, ik werd netjes precies 4 weken later weer ongesteld. Maar dat schijnt wel weer snel te zijn. Ik begreep van mijn gyn. Dat de meeste vrouwen er min. 6 weken over doen. Ik ben nu zelfs ook alweer zwanger..weer 4 weken later.
Heel wisselend. Ik ben in totaal vier keer gecuretteerd en op zijn vroegst was ik na 6 weken weer ongesteld en op zijn laatst na 9 weken. Ik heb de eerste cyclus na een curettage ook niet altijd een eisprong gehad. Succes en sterkte!
hier na 36 dagen weer ongesteld geworden. Dmv temperaturen op dag 25 een eisprong ontdekt. Hoop voor je dat je niet meer lang hoeft te wachten, ik vond dat wachten vreselijk..
Ik na 32 dagen na curretage mijn menstruatie . Succes en hoop dat je niet meer lang meer hoeft te wachten .
ik heb op 22 mei de eerste bloeding gehad en dit heeft 3 weken geduurd en nu 30 dagen later opnieuw bloedverlies... ik denk dat dit mijn maandstonden zijn... eigenlijk is het maar een week gestopt... is dit normaal?
heb daarnet telefoon gehad i.v.m. bloedresultaat en het is van 50 naar 60 gestegen en dat terwijl ik al van 22 mei bloedverlies heb... ik moet volgende week nog eens bloed laten prikken en als het dan alweer gestegen is moet ik op consultatie... eerlijk gezegd begin ik nu wel bang te worden heeft er nog iemand dit gehad?
Ik ben op 2 juni gecurreteerd en wacht ook op mijn eerste menstruatie....ik lees dus even met je mee!
Ja ik heb het meerdere keren gehad. Het kan zijn dat er wat restweefsel is achtergebleven. Vaak wordt dit door je lichaam wel opgenomen of afgestoten. Zo niet word je nogmaals gecuretteerd. De kans is groot dat je hcg-waarde volgende week lager is. Probeer niet te bang te zijn, al begrijp ik heel goed dat het makkelijker gezegd dan gedaan is.
De eerste keer keurig na 28 dagen de tweede keer pas na een tweede curretage omdat er nog restweefsel zat. Toen keurig na 28 dagen
Hallo, Ik heb zeven weken geleden een 'chemische curretage' gehad, oftewel die pillen. Heb er helaas niet aan gedacht om na die tijd een zwangerschapstest te doen om te controleren of mijn lijf er helemaal klaar mee was. Maar woensdag 2,5 weken geleden wel een ovulatietest gedaan. Die was negatief, met een heel lichte streep. Op vrijdag herhaald, toen was ie helemaal negatief. Ik vraag me af of dat dus sowieso mijn eisprong is geweest, of dat die lichte streep misschien nog van die miskraam afkomstig zou kunnen zijn. Normaal gesproken moet je twee weken na je eisprong ongesteld worden (het is de periode voor je eisprong die wisselt per persoon), maar ik ben dat dus nog niet. Ik vraag me af of die miskraam dus ook hierin veranderingen kan veroorzaken, dat je dus ineens niet meer perse na twee weken na je eisprong ongesteld kan worden. Of dat je een eisprong kunt hebben zonder daarna ongesteld te worden? Ik hoop dat iemand mij advies kan geven want ik word er zo onzeker van. Zeker omdat ik ook nog eens zwangerschapsverschijnselen heb sinds wat ik denk dat mijn eisprong is geweest, maar volgens mij waren we te laat met klussen en kan ik dus niet zwanger zijn.... Sterke aan iedereen hier met het afwachten.
Ja,het is echt balen dat wachten!Ik moet volgende week op nacontrole dus ik ben benieuwd of er wat te zien is(groeiende follikels ofzo)Ik moet op dag 1 van nieuwe cyclus beginnen met medicatie ivm cryo terugplaatsing en zou zo graag een beetje weten wanneer dat ongeveer is... @Angelhope:Misschien toch een zwangerschapstest proberen??je weet maar nooit..... Je menstruatie is in principe altijd 2 weken na je eisprong(ongeveer),maar je ei kan natuurlijk wel later zijn en daardoor je menstruatie ook. Mijn zwangerschapstest was na 3 weken negatief(na curretage)Mijn ovulatietesten vertonen sindsdien 2 streepjes.Echter,niet even donker.Ik heb dus al 2 weken bijna positieve ovulatietesten maar net niet.Ik heb dus denk ik nog geen eisprong gehad,maar vind dit zo raar.iemand ervaring hiermee??
Ja, ik heb al een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief . De symptomen beginnen ook af te nemen trouwens. Over die ovulatietesten gesproken: als je zwanger zou zijn, zou dan de ovulatietest ook positief moeten aangeven? Aangezien ie blijkbaar ook op een miskraam positief reageert?
Hmmm, hier nog steeds niet ongesteld. Nog eens een ovulatietest ertegenaan, maar negatief. Heel af en toe heb ik echt een minimaal beetje bloed, eens in de twee, drie dagen misschien. Dan denk ik: he he, eindelijk word ik nu ongesteld. Maar dan zet het weer niet door Frustrerend al dat wachten! Ik wil zo graag verder! Hoe lang moet je wachten met naar de dokter gaan? Hoe lang is te lang voordat je je menstruatie weer krijgt? Bij mijn laatste echo werd me verteld dat het er prima uit zag, alleen nog een klein beetje bloed in of om mijn baarmoeder. En dan die irritante zwangerschapssymptomen. Ze worden wel wat minder, maar toch. Het is onmogelijk om je hoofd koel te houden op deze manier. Je krijgt toch steeds een beetje hoop. Je hoofd spreekt je lijf tegen, of andersom Moest even mij ei kwijt, hopelijk krijg ik gauw een ei Hoe gaat het met iedereen hier verder?
Hier ook precies een maand later,op de dag nauwkeurig ongesteld geworden. 23 mei curretage gehad en 23 juni ongesteld geworden. Helaas is menstruatie qua pijn heel erg heftig dan voorheen. Is dat normaal na een curretage? Hebben al van alles geprobeerd van paracetamol tot diclofenac en kruiken,maar helpt allemaal niet echt. Zijn er meerdere dames die er last van hebben?
Hier nog geen ongi en ben 25 mei gecuretteerd. Schijnt bij iedere vrouw weer anders te gaan, ik ben er (denk ik) een waar het weer wat langer duurt... @sabinemerel: hoor wel wakker dat 1e ongi heftiger en pijnlijker is.
Je hoort inderdaad vaker dat je menstruatie heftiger kan worden na een miskraam.Wel balen zeg.... Wanneer duurt het TE lang?Geen idee eigenlijk.Ik zou aan de bel trekken als je na een negatieve test na 2 maanden nog niet ongesteld geworden bent denk ik.Misschien kan het opgewekt worden oid? Hier gistermiddag eindelijk een positieve oulatietest.ik was al een poosje gestopt met testen en kreeg ineens een ingeving en...positief!Vandaag was hij weer negatief dus is wel echt m'n eisprong geweest denk ik.Dus ik hoop dat ik nu over 2 weken ongesteld ga worden en we weer kunnen starten.....dan zit ik inmiddels al 7 weken na de curretage.op zich klopt het wel weer,3 weken na de curretage was de zwangerschapstest negatief,daarna weer 2 weken later eisprong...