Ook even mijn verhaal kwijt...

Discussie in 'Miskraam' gestart door chimpie, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Voor mijn geschiedenis, zie Chimpie vroege miskraam.

Vandaag eerste echo en bleek waar ik al bang voor was......! Maar toch hadden we het niet verwacht!
    Een vroege miskraam, zouden vandaag 7,5 wkn zijn.
    Zo gelukkig met de testen, maar zo oneerlijk voor zo kort.
    We konden het allemaal wel gebruiken gezien mijn vader sterfende is...! maar goed het mocht nog niet zo zijn, maar doet wel verrekese pijn!

2. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    :x was net bij pap en het gaat echt slecht met hem waardoor ik snel om moest schakelen van eigen verdriet naar zijn verdriet, wat voor mij veel zwaarder tilt, dus wordt mijn verdriet naar achter geschoven!

3. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    je schreef ook 7,5wk ;) .,.. maar kan me er best iets bij voorstellen... wij hebben helaas de laatste 3x niet eens onze echo behaald :( ... heel veel sterkte!

4. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    ja ben echt heel erg in de war, man vroeg net kunnen ze het niet over hoofd gezien hebben, maar ik denk van niet ze heeft lang gekeken! Wil hier ook niet aan denken want ik heb alle verschijnselen nog. over 1,5/2 wkn moet ik terugkimen om buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat klote meid , knuffff''Ook heel veel sterkte met je vader , hopelijk heeft hij niet teveel pijn ..

Maar als je vk bang os voor eventueel een bbz...moet ze je niet zolang rnd laten lopen hoor ...Ik zou gelijk vragen of ik bloed mag prikken ..

6. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi dank jullie wel voor je reacties.
    VK zei dat ik bep dingen goed in gaten moet houden. Kans is klein omdat het om IVF gaat, maar bbz kán voorkomen.
    Alle verschijnselen komen ook doordat je hormoon nog in lichaam hebt, maar ze wil toch zekere voor onzekere.
    Voel me echt zo rottig, maar goed dat hoef ik jullie niet uit te leggen. Vind het zo oneerlijk voor iedereen die zoiets mee moet maken.
    Mijn man vroeg zich af of misschien vrucht/embryo over het hoofd hebben gezien (dat ie soort van verstopt zit) maar denk niet dat dit kan, is jezelf weer valse hoop geven toch? Of heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
    X

**22-2-12 bevestiging vmk
    "jullie waren ook hier zó welkom en gewenst"

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, dat kan bij deze termijn echt niet meer :(

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    :( wat een klap weer zeg!

En dat nu je vader ook stervende is, het is allemaal teveel nu he..

Maar ook ik denk niet dat er ergens nog iets verstopt kan zitten....ze kijken je hele baarmoeder na, en je kan dan niets over het hoofd zien op deze termijn.:(

Al heb ik het een keer gehad dat ze in het streekziekenhuisje hier erachter kwamen dat ik niet 1 maar 2 missed abortions had, bleek een tweeling te zijn die ze in het AZM over het hoofd hadden gezien, een kindje van de twee dan. Maar die lagen ws achter elkaar verstopt. Dan is het wel mogelijk iets te missen.

Heel veel sterkte met alles!

9. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Pap gaat heel hard achteruit nu. Het is zo raar dat van gister lijkt helemaal niet belangrijk, val van die situatie in situatie pap.....
    vind het zo erg allemaal

10. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Chimp ik wil je even heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd! Liefs en een knuffel!

Deel Deze Pagina