Het onderwerp zegt het al; Hoe lang duurde het bij jou toen je met de Clomid begon dat je zwanger was? Liefs Guusje
na 6 ronde clomid geen eisprong (50,100 en 150 mg) daarna 2 ronden puregon en bij de tweede ronde eidenlijk een ei en daravan zwanger geraakt. Nu bezig met ronde 4 puregon voor een brusje, hoefde niet met clomid te beginnen
Bij mijn dochtertje de tweede ronde met clomid 50 mg en nu zit ik inmiddels in ronde 7 met clomid 50 mg en hebben we de tweede IUI gehad.
Ik zit inmiddels in de 13e ronde met Clomid 50mg. Vorig jaar januari voor het eerst voorgeschreven gekregen. In de tussentijd is het 2 keer gelukt (1e keer in de 6e ronde met clomid, 2e keer in de 10e ronde met clomid) Juist omdat het wel lukt bij ons met Clomid en omdat 50mg perfect werkt heb ik weer voor 4 rondes clomid gekregen. Mijn gyn verwacht nl dat een 3e keer ook moet lukken met clomid. Ik hoop dat ze gelijk heeft... Ik hoef overigens niet meer elke maand op controle. En een vervolgtraject is geen garantie dat het wel lukt....
Nancke, wat een traject zeg, wat je al af heb moeten leggen! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! Liefs Guusje
Met de chlomid niet zwanger geworden en ook niet chlomid en pregnyl. Nu puregon gespoten en pregnyl en IUI. Dus nu maar hopen!!
Heee, Ook ik ben erg benieuwd dus lees mee... Ben afgelopen dinsdag begonnen met eerste pil clomid 50mg.. Erg spannend allemaal...
Ik zit in de 2de ronde clomid 100. Hopelijk slaat het aan. Voor de geïnteresseerde: wij hebben een zeer actieve en leuke club met meiden die ook in de mmm zitten. Als iemand interesse heeft: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/331521-gestart-primolut-1e-ronde-clomid-wie-begint.html
7 rondes IUI met Clomid (50 - 100 - 150g), 4x pregnyl voor ovulatie, 3x decapeptyl voor ovulatie en 3 met pregnyl na de IUI. 8e keer IUI zonder verdere "poespas" gelukt IK voelde een follikel door de druk in mijn eierstok, is een FM gedaan, bleek goed. Spontane eisprong en.... raak! dus wondertjes bestaan!
Ik heb ook al bij je vorige gereageerd weet alleen niet of je daarop "kijkt" Bij mij 1ste clomid ronde 50mg + om de dag klussen.