Hallo allemaal ik weet het even niet zo goed meer ik ben eind december gestopt met de pil ik hoor en lees veel over het feit dat je voor je eisprong moet klussen om het zo maar te zeggen mijn maanden lopen raar dus wie kan mijn zeggen wanneer ik nou mijn eisprong heb. het is bij mij zo verschillend. 29 december ong. geworden 31 januari ong. geworden 1 maart ong. geworden alvast bedankt
je eerste cyclus was dus 31 dagen en je tweede 32. Da's toch niet zo verschillend? gemiddeld genomen vindt je eisprong plaats 14 dagen vóór je ongi. Bij een cylcus van 32 dagen dus: 1 Maart 2007 Eerste dag van je laatste menstruatie 16 Maart 2007 Een beetje vruchtbaar 17 Maart 2007 Vruchtbaar 18 Maart 2007 Erg vruchtbaar 19 Maart 2007 Eisprong 24 Maart 2007 Innesteldag 2 April 2007 Vanaf hier kun je testen 10 December 2007 Vermoedelijke bevallingsdatum succes!
ik pak altijd gewoon de kalender erbij op de pc en dan tel je gewoon je dagen. En de rest zoek je op met de calculator hier links. Hoef je niet voor te kunnen rekenen hoor! Gewoon een beetje tellen
De mijne is 30/31 dagen, de eerste was 28 dagen daarna heb ik het niet meer echt bij gehouden (OEPS) nu de laatste twee waren dus 30/31 dagen. mijn eisprong is rond 20 maart.... je kan ook gewoon die hele week gaan klussen haha! als je maar rond die periode gaat klussen lijkt mij zo.
Volgens mij duurde je eerste cyclus 33 dagen en je tweede cyclus 30 dagen... Het is wel normaal om na het stoppen met de pil nog geen regelmatige cyclus te hebben. En op zich zit er niet veel verschil, maar 3 dagen. Een eisprong is gemiddeld 14 dagen voor je weer ongesteld moet worden, maar dit kan varieren van 10 tot 18 dagen. Stel je voor dat je een cyclus van 33 dagen hebt, dan moet je 3 april weer ongesteld worden. Dan zal je eisprong tussen 16 en 24 maart zijn. Stel je voor dat je een cyclus van 30 dagen hebt, dan moet je 31 maart weer ongesteld worden. Dan zal je eisprong tussen 13 en 21 maart zijn. Ik zou dan van 12 maart tot 24 maart om de dag klussen, zodat er altijd zaadcellen aanwezig zijn als je eisprong eventueel komt.