Goededag Ik zit met een vraag want ik weet echt niet wat het is Op 30 april innesteling gehad een steek in me baarmoeder en een drupje bloed gehad zag in de wc pot en niet bij het afvegen.. Volgende dag misselijk de hele dag beetje golven en laatste 2 dagen bij me baarmoeder een trekkend gevoel het doet niet zeer maar irritant gevoel weet iemand wat dit is? Ik word er gek van weet totaal niet wat het is haha.. Groetjes
Denk dat niemand dat zeker kan zeggen Je hebt pas op 30 april je eisprong gehad, een innesteling vind plaats rond de 7dpo (kan iets eerder of iets later) dus het enige advies is...: afwachten. Oh ik zie nu dat je schreef je innesteling? Hoe weet je zo zeker dat je die op 30 april had, of bedoel je toch je eisprong?
Hoe weet ik dat zo zeker omdat ik het uitgerekend had en ook op zo speciale site..en die dag een flinke steek en daarna druppel bloed verloren Wat een gedoe he!
Ja het kan de innesteling zijn geweest. In dat geval zou het gewoon het uitdijen van je baarmoeder kunnen zijn.... bandenpijn. maar je weet het pas zeker wanneer je een positieve test hebt gehad. enne.... die sites met berekeningen zijn leuk, maar houd er niet te veel aan vast... ze werken met gemiddelden en laten wij vrouwen nu alles behalve gemiddeld zijn!
Hahaha ja dat is zo! Nee hou me daar ook niet aan vast maar bedankt voor je reactie beste middel is wachten tot ik de test mag doen..
Oh zo ja. Ik snap het wanneer is je nod? Je zou er misschien al een testje tegen aan kunnen gooien als die bv dinsdag is. Dan wel pas morgen met ochtendurine he.
Hallo ik heb 27 april ook een steekgevoel (innesteldag) sinds die dag krampjes steekjes in baarmoeder geen bloed verloren maar 2 mei 4 dagen voor nod morgen is mijn officiele nod maarwel een positieve test in handen 2voor5 van kruidvat) dus klinkt voor jou ook wel hoopgevend als ik het zo lees
Mijn nod day is 8 mei dan heb ik 28 dagen gehad maar meestal moet ik al bij dag 26 al worden..ik durf gewoon geen test te halen of iets hihi ik wacht gewoon af dan zie ik het vanzelf wel..en bedankt voor jullie berichten
Haha, lastig he? Ik heb op mijn NOD een test gehaald toen ik die ochtend niet ongesteld werd. Een lichte streep na een tijdje, dus zwanger! Persoonlijk heb ik express niet zo gerekend met dagen, innestelingen enzo, bij veel vriendinnen bleek het een compleet andere dag te zijn, zelfs met een ovulatietest enzo. Mijn mening: gewoon lekker testen als je niet ongesteld wordt, dan weet je vaak genoeg. De eerste symptomen bij mij waren: geen trek meer in eten vooral zoete dingen, snel moe, snel volzitten, vaker plassen en vooral: pijnlijke en stijve tepels. Succes, ik ben benieuwd...
Helaas pinda kaas..vanavond toch licht ongesteld geworden! Nu op naar poging 6 we blijven posetief hoe moeilijk het ook is