Even een vraagje

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Kimbo1991, May 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimbo1991

Kimbo1991 Lid

May 4, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goededag

Ik zit met een vraag want ik weet echt niet wat het is
    Op 30 april innesteling gehad een steek in me baarmoeder en een drupje bloed gehad zag in de wc pot en niet bij het afvegen..
    Volgende dag misselijk de hele dag beetje golven en laatste 2 dagen bij me baarmoeder een trekkend gevoel het doet niet zeer maar irritant gevoel weet iemand wat dit is? Ik word er gek van weet totaal niet wat het is haha..

Groetjes

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Denk dat niemand dat zeker kan zeggen ;)
    Je hebt pas op 30 april je eisprong gehad, een innesteling vind plaats rond de 7dpo (kan iets eerder of iets later) dus het enige advies is...: afwachten.

Oh ik zie nu dat je schreef je innesteling? Hoe weet je zo zeker dat je die op 30 april had, of bedoel je toch je eisprong?

3. Kimbo1991

Kimbo1991 Lid

May 4, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee me eisprong heb ik 24 april gehad en 30 april moest me innesteling zijn..

4. Kimbo1991

Kimbo1991 Lid

May 4, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe weet ik dat zo zeker omdat ik het uitgerekend had en ook op zo speciale site..en die dag een flinke steek en daarna druppel bloed verloren
    Wat een gedoe he!:p

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja het kan de innesteling zijn geweest. In dat geval zou het gewoon het uitdijen van je baarmoeder kunnen zijn.... bandenpijn. maar je weet het pas zeker wanneer je een positieve test hebt gehad.

enne.... die sites met berekeningen zijn leuk, maar houd er niet te veel aan vast... ze werken met gemiddelden en laten wij vrouwen nu alles behalve gemiddeld zijn!

6. Kimbo1991

Kimbo1991 Lid

May 4, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja dat is zo! Nee hou me daar ook niet aan vast maar bedankt voor je reactie :D beste middel is wachten tot ik de test mag doen..:)

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh zo ja. Ik snap het :D wanneer is je nod? Je zou er misschien al een testje tegen aan kunnen gooien als die bv dinsdag is. Dan wel pas morgen met ochtendurine he.

8. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    #8 mamie82, May 5, 2013
    Last edited: May 5, 2013
    Hallo ik heb 27 april ook een steekgevoel (innesteldag) sinds die dag krampjes steekjes in baarmoeder geen bloed verloren maar 2 mei 4 dagen voor nod morgen is mijn officiele nod maarwel een positieve test in handen 2voor5 van kruidvat) dus klinkt voor jou ook wel hoopgevend als ik het zo lees

9. Kimbo1991

Kimbo1991 Lid

May 4, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod day is 8 mei dan heb ik 28 dagen gehad maar meestal moet ik al bij dag 26 al worden..ik durf gewoon geen test te halen of iets hihi ik wacht gewoon af dan zie ik het vanzelf wel..en bedankt voor jullie berichten

10. Gupperdegup

Gupperdegup Actief lid

May 2, 2013
    166
    0
    0
    Ik ben ergotherapeut in de kinderrevalidatie
    Delft
    Haha, lastig he? Ik heb op mijn NOD een test gehaald toen ik die ochtend niet ongesteld werd. Een lichte streep na een tijdje, dus zwanger!
    Persoonlijk heb ik express niet zo gerekend met dagen, innestelingen enzo, bij veel vriendinnen bleek het een compleet andere dag te zijn, zelfs met een ovulatietest enzo.
    Mijn mening: gewoon lekker testen als je niet ongesteld wordt, dan weet je vaak genoeg.
    De eerste symptomen bij mij waren: geen trek meer in eten vooral zoete dingen, snel moe, snel volzitten, vaker plassen en vooral: pijnlijke en stijve tepels.
    Succes, ik ben benieuwd...

11. Kimbo1991

Kimbo1991 Lid

May 4, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas pinda kaas..vanavond toch licht ongesteld geworden! Nu op naar poging 6 we blijven posetief hoe moeilijk het ook is

Share This Page